Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

Photolog: Kanan jiwa, Kiri kerjaya

  • jojo
  • 16 years ago
  • 738

 

Kerja dan kerjaya bercampur aduk atas satu meja. pening, tapi aku seronok. Lebih mencabar jika lcd di belakang tu menyala.. haa, yang itu kalo bukan untuk kerjaya dan jiwa, mungkin untuk hal-hal lagha dan cacamerba.

http://www.kapasitor.net/images/caca/caca1.gif

Banyak perkara yang terjadi lately. Tapi pendam aje untuk santapan rohani sambil bercucuran air mata. Antaranya adalah kemalangan bodoh yang meragut nyawa dompet untuk bulan ini. Bertambah sengkek la aku lepas ni. Sape2 yang sudi menghulurkan bantuan? No. akaun maybank dan cimb aku sentiasa bersedia untuk diisi, kohkohkoh.

http://www.kapasitor.net/images/caca/caca5.gif

Ada family member baru dalam keturunan Rahmad. nama dia Siti Beckham, anak abang aku. Yer, nama Siti Beckham bukan nama sebenar. Aku dah lupe apa nama anak buah aku ni, taruk je nama tu. Perhatikan rambut dia. Gaya Beckham gitu. Abang aku citer kat aku, masa bini dia tengok bola, bergerak2 dia dalam perut mak dia dalam keadaan girang. Ye la kot?

http://www.kapasitor.net/images/caca/caca2.gif

Tak ketinggalan, gelagat anak buah aku yg sorang ni, Ain Bep Bep. Konon2 suke sgt la pakai tudung. seharian tak nak tanggalkan tudung tu dari kepala. stylo la kot? kurang pasti.

http://www.kapasitor.net/images/caca/caca3.gif

Ok, yang terakhir. Gelagat 2 orang rakan di Pejabat Alam Teknokrat atau Skali kat Sentul. Keje tiap2 hari adalah buat programming, mencuit kawan dan sekali sekala memanjangkan leher melihat gadis2 cantik @ spikers di Skali. Ah, yer ade sorang awek Skali yang comel aku kenal dalam lif. Nak mengorat tapi tak mampu. Mungkin aku pemalu agaknya. Esok je la aku ngorat dia, kwang3

 

http://www.kapasitor.net/images/caca/caca4.gif

Baca perbualan