Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

Going

  • mosh
  • 16 years ago
  • 740

 

Tengahari tadi ada satu production buat rakaman di futsal aku. Biasalah production manager mesti nak free tapi cuma nak bagi roll credit. Tapi aku tak kisah, lagipun siang jarang orang sewa kecuali cuti dan ahad/sabtu. Tapi yang kelakar melihat gelagat kawan-kawan dan staff yang bersungguh-sungguh jadi extra. Kegembiraan mereka, priceless..haha. Yelah nak masuk tv katakan. Silap2 tak masuk pun lepas edit. Aku tak tahu tajuk apa filem ini tapi untuk dewan bahasa dan pustaka. Diorang ajak jugak aku main jadi extra tapi malaslah, banyak lagi kerja aku. Lagipun dulu aku pernah masuk pop kuiz, zaman aznil la, lama giler. Dapat nombor satu gak. Habis muka kena mekap semua. Dah macam apa plak. Ah tapi itu cerita lama.

Malam ini aku kena pergi kl, esok ada interview dgn punb. Mintak-mintak dapatlah loan tuh. So keretapi kul 10.15pm (saja naik keretapi utk jimat plus aku boleh rehat tidur) dan sampai insyaAllah jam 6am. So sempat la mandi kat kl sentral semua, sebab appt kul 11am.

OKlah aku kena gerak sekarang nak pergi shopping baju dan seluar. Bukan nak membazir atau apa, cuma aku rasa aku nak kena beli baru untuk semangat jer. Haha. (Alasan, alasan, alasan) Tapi tak juga sebab aku pernah baca satu chapter kat buku The Law Of Success oleh Napoleon Hill pada bab "The Pyschology Of Clothing" di mana pemakaian akan mempengaruh cara kerja kita. (Alasan berfakta..ahaks). So kira aku nak dapat aura je la ni. Ok lah time to move..

 Thought For Today..

tot1

 

 

Baca perbualan