Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

Amacam Berani??

  • mosh
  • 16 years ago
  • 1,323

 

Ok dengan izin admin, aku nak amik kesempatan ini untuk mempromokan kejohanan futsal kat arena aku. Bagi yang luar Johor Bahru, alamat arena ni kat kawasan Larkin, so very near to Larkin Terminal Bus (satu landmark yang mudah).

Semalam aku sibuk buat form ni sebab nak edar kat I-Metro tournament zon selatan yang diadakan di Extreme Sports (lebih kurang 3 km dari arena aku).So amik kesempatan pada team2 yang bertanding untuk edarkan borang. Sale malam ni pun tak terjejas akibat kejohanan i-metro sebab bagi team2 yang tak masuk bertanding dan hendak sewa padang, mereka ke tempat aku atau tempat lain. Market di Jb masih bagus sebab arena futsal tak banyak tetapi permintaan tinggi sebab ramai dah beralih ke futsal.

Sesuatu yang lebih mengalakkan adalah kaum hawa yang semakin ramai main futsal. Dan bukan kaum hawa yang bersifat tomboi atau org skang panggil pengkid (no offense to those) tetapi aku ngk ada team yg semua pakai tudung pun ada, yang dah jadi ibu muda siap bawak anak pun buat team. Mungkin sebab Gol n Gincu ke apa..mungkin..

Anyway, this is the form..so kalau berminat tel la ok..

futsal form

futsalform

 

Baca perbualan