Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

Wang Dan Kehidupan : Software Pirate Atau Original

 

Uh.. Beberapa semenjak ni aku kekurangan ilham untuk berkarya. Novel bersiri budak botak masih dalam penulisan. Maafkan aku rakan penulis. Haha.

Beberapa hari ini aku cuma berhadapan dengan laptop. Baru lepas format laptop baru cousin aku, laptop aku pulak buat hal. Window system kelam kelibut. Sampaikan aku nak repair dah tak dapat. Terpaksa la format. Leceh. Memang leceh. Nak2 kalau terlupa satu benda penting. Cuma 1 step yang amat penting, CD Key aku. Huaaaaa. Tensen.

Windows XP professional CD Key original aku hilang sebab aku terlupa nak buat backup. Kerana kekalutan nak menyiapkan assignment, dengan laptop buat hal. Aku dah menggelabah. Dengan selambanya aku isi je CD key lanunselatmelaka yang aku cari daripada Mr. Google. Lalu aku terlupa pula nak off update window. Dengan selamba juga Window aku update secara automatik. Lalu, timbullah logo biru cap ayam window. Sedih gila. Isk3..

Mana la aku nak cari semula CD Key original tu. Memang tak jumpa la, sebab CD copy original tu dah rosak penangan arus banjir dekat kampung aku baru-baru nih. Sedihnya. Hinggalah semangat aku kembali membara. Ceh. Barai RM aku beli cd ori. Nak report kat Microsoft, dekat 3 bulan baru dia layan report tu. Dia punya customer berapa punya ramai dekat bumi ni. Mana la nak melayan customer picisan macam aku.

Tapi dengan semangat membara aku mencari seberapa banyak info tentang Window XP daripada MR. GOOGLE. Ahahahaha.. Eh, boleh ke cerita pasal lanunselatmelaka kat sini.? Kalau tak boleh, MOD bleh delete entry ni ye. Aku cuma nak berkongsi. Nak yang lebih mendalam, PM aku. Bahaya cerita kat sini. Nanti aku kena tangkap.

Baca perbualan