Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

Akhirnya saya terbitkan juga Tip Karier untuk Wanita moden untuk semua wanita di Malaysia

  • zamri
  • 16 years ago
  • 1,570

 

Saya mengambil satu keputusan menerbitkan e-buku Tip Karier untuk Wanita Moden setelah mengambil kira pandangan ramai. Saya menjangkakan orang lelaki akan mengecop saya sebagai berpaling tadah dan membocorkan rahsia. Hakikatnya di Malaysia, Tidak ada e-buku atau buku khusus untuk membantu wanita dalam dunia kerjaya. Inspirasi e-buku ini berpunca daripada perkara berikut.



 

Pada tahun 2006, lebih 40,000 pelajar yang ditawarkan tempat pengajian bagi sesi akademik 2006 /2007 di institusi pengajian tinggi awam (IPTA) di seluruh negara mula mendaftar diri. Tiga tahun selepas itu, mereka keluar dan mencari pekerjaan.

Apa yang terlintas di fikiran kita selepas menamatkan pengajian? Mencari pekerjaan. Apa pula yang terlintas di fikiran kita semasa bekerja? Meningkatkan pengaruh dan kepuasan kerjaya yang sedia ada.

Bagaimana meningkatkan potensi diterima oleh majikan ketika mana berhadapan dengan 40,000 graduan yang memohon pekerjaan yang sama?

Kedua-duanya memerlukan satu proses yang berulang-ulang di mana-mana organisasi. Hadiri temuduga dan cipta pengaruh positif di tempat kerja.

Jika saudari berfikir perkara yang sama, maka e-buku  Tip Karier Untuk Wanita Moden memberi jawapanya.

Berteraskan pengalaman peribadi, orang ramai dan pandangan pakar kerjaya, e-buku ini memberikan pembaca tip-tip yang praktikal dan mudah difahami serta diamalkan.

E-Buku ini membongkar rahsia kejayaan calon-calon yang mendapat pekerjaan dengan satu kaedah tambahan. Iaitu kaedah street-smart. Saya ingin mendedahkan kaedah itu!

 

Jika ada yang mahu mendapatkan panduan cara Streetsmart untuk wanita, bolehlah melayari http://www.zamrimohamad.com/kerjayawanita 

Kejutan kepada saya,

Selepas 48 jam dilancarkan. Golongan professional dalam pelbagai industri di negara ini menyarankan ia sebagai bacaan wajib tahun ini

 

E-book ini adalah satu kemestian bagi setiap wanita yang inginkan kejayaan dalam karier hidup dan ebook ini adalah satu daripada penyebab kenapa anda tidak seharusnya gagal dalam mendapat pekerjaan yang anda minati. E book ini adalah pelaburan penting bagi menjamin peluang untuk anda terbuka seluas-luasnya. 
 

Shamsuddin Abdul Kadir selebriti Motivasi Pagi TV3
Penulis dan Jurulatih Profesional Kewangan Peribadi

Baca perbualan