Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

Orang India adalah yang pertama mendarat di bulan

  • zamri
  • 16 years ago
  • 2,859

 


Rakan penulis bersama, Rahsia Bisnes Mamak iaitu saudara Muhammad Faisal Sharbuddin mengirimkan e-mel kepada saya. Dalam e-mel itu, beliau menulis, "Rahsia Bisnes Mamak, orang India adalah orang pertama yang mendarat di bulan.

Gambar di atas adalah gambar pendaratan pertama manusia di bulan oleh angkasawan dari Amerika. Tetapi bayang-bayang di daratan bulan menimbulkan pertanyaan. Maka,saudara Muhammad Faisal Sharbuddin menjelaskan, "Satu dunia tahu mengenai peristiwa ini tetapi NASA hanya menyiarkan separuh daripada gambar terbabit. Kali ini lihatlah gambar penuh."

Nota: Terima kasih kepada saudara Muhammad Faisal Sharbuddin. Bagi mereka yang belum pernah membaca buku yang pernah kontroversi sementara, klik Rahsia Bisnes Mamak di sini. Ia sudah masuk ulangcetak kedua. Dapatkan sekarang.

Saudara masih ingat kopi Cap Kapal Api di kaca televisyen?

Kelakar? Kali pertama saya melihatnya saya ketawa. Tetapi dari segi teori bisnes Mamak yang dahulunya menjadi imigran di Tanah Melayu, gambar ini memberitahu kita satu perkara, "buka peluang di tempat baru dengan bisnes yang kita tahu." Bukankah itu permulaan bisnes Mamak di sini pada masa dahulu? klik Rahsia Bisnes Mamak di sini.

Baca perbualan