Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

EP Launch Ticket..

 



Akhirnya...akhirnya..saya berjaya juga mendapat tiket Yunalis Zarai utk ahad ini...thanks byk2 dekat encik affandi, staff kat HEP yang menjadi driver tak bertauliah saya utk ke The Actors untuk dapatkan tiket ini. mula-mula..hampir give up bila yuna updatekan kat facebook yg tiket dah nak abis...pastu cepat2 saya accept RSVP ke EP launc yuna kat facebook. dan berdoa saya dapat tiket yg terhad itu...

berkat sokongan dan dorongan dai cik agar-agar kesayangan saya...maka setelah selesai menghantar surat jemputan kat Pusat Pembangunan Kerjaya dan Kaunseling sempena campaign to love Malaysia is to know Malaysia..dengan bangganya..rini saya menyambung sehari lagi cuti keje semata utk mendapatkan tiket EP nie...ahahha..budak nakal. dan angahlinda saya..as usually..supporter dalam apa sahaja yg saya buat..ekekekek..saayang angah linda ku.

satu perkara yg kelakar...maklumat yg diberikan ttg kedudukan The Actors Studio adalah tidak tepat. kata bangsar village...maka saya pun menuju ke bangsar village...adeih dgn berbaju kurung..konon bajet nak masuk opis la kejap rini...semua mata dah pandang semacam. ye2...saya tahu mereka berkata di dalam hati..."eh minah nie tak abis raya lagi ke ngan baju kurung.." ataupun.." eh nie org kampung mana..kampung baru ke kampung dusun tua?" ahhahha....mujur kak suehani saya yang cumel itu menelefon...lantas...dengan ketawa bagai nk terburai perut itu..kak sue ku sayang..yg juga ibu kepada adaylea iman dan ryan nubhan (anak sedara merangkap anak angkat ku..) memberikan panduan pada saya kat mana sebenarnya the actors. wooo...panjang muncung bagai boleh diikat2.patutla tanya information counter.i..dia tanya saya balik..ahahha....

maka perjalanan ini diteruskan lagi....ke bangsar shopping center dimana the Actors studio terletak di tingkat 3,west wing...dan ia tak pernah bertukar tempat...kredit to kak sue..(nnt lya taruk gambar baby iman and ryan kat sini yerk..ehehhe) sampai je kat BSC, dengan berlari-lari anak(wlaupun saya masih blom kawen dan mempunyai anak) menaiki esclator..yeay!! berjaya sudah saaya mendapatkan tiket di atas..dan keterujaan itu membuatkan sy menelefon apple pie yg semalam sy marah dan merajuk habis dengannya...(sabar je la...)

setelah itu..kami pun menjadi drifter la berkejaran balik ke kampus. en fendi nk kena masuk keje dan saya menghala ke KFC utk mengisi perut yg berdangdut. usai makan...maka perjalanan di teruskan ke kampus kerana banyak lagi perkara dan keje yg perlu di siapkan untuk kempen to know Malaysia is to love Malaysia..(eh betul ke tagline nie..entah la..konfius!!) bawah nie poster program yg baru.tapi poster vesi BM.yg Bi tak dapat siap lagi..ehehhe...



datang la beramai-ramai...

 

p/s: td sempat je on webcam tayang2 kat angahlinda tiket nie..wwahahah..

Baca perbualan