Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

Terima Kasih Kawan!

 

Minggu peperiksaan masih lagi berlangsung. Ahad ini bersamaan 9 Nov merupakan paper terakhir aku. Paper strategik planning, satu paper core yang mempunyai sejarah hitam tersendiri. Yang telah beberapa kali membuatkan senior-senior ku terpaksa extend semester dan tidak boleh grad on time kerana keistimewaan menjawab paper ini. Paper ini adalah subject kegemaran aku..walupun carry marks aku dah cun....jawab definition je aku dah lulus..tapi aku nak score A paper ni.

Again,stay up lagi. Walupun cik Iman dah bising..sebab aku akan mental block kalu tak cukup tido and also selalu marah aku study last minute...tapi, aku tetap nekad dan tekad nak stay up gak. Maka bertemankan lagu-lagu yuna...yang ketika itu turn lagu Cinta Sempurna, skrin monitor yang terpapar chatroom kapasitor dan YM, aku ditemani secara illusi dan maya ngan warga kapasitor yang belum tido selain dr kawan ku dan angah di YM.

Al-kisah,jam sudah menunjukkan 3.30 pagi waktu Malaysia, sedang khusyuk study sambil mendengar dan menyanyi kecil mengikut rentak lagu yuna...(ececeh...berangan cam yuna la tue..), aku di buzz di YM! Lebih kurang begini la perbulannya:-

+_luke_ : Wei dak kecik..ko tak tdo lagik dow?

+ aku: stay up la bro. lusa paper!

+ _luke_ : pergh! rajin.

+ aku   : nak wat camana..takmo kantoi bhai!

+ _luke :  sapa ada kat umah?

+ aku  : aku sorang je dow. yang lain balik umah.dah abes paper!

+ _luke_ : sian! eh budak...ko tgk atas syiling tu..apa ek merangkak-rangkak tu!

+ aku   : cam h*r*m la lu bro....aku sorang ni!! Nak wat dajal pun..baloi la!

+ _luke_ : ahahhaha....aku ingat ganas sangat. brutal la lu budak kecik! (*devil laugh*)

+ aku   :siot la ko!

+_luke _  : ok2. gi le study sampai lebam. tapi b4 dat..bro ada sumthing buat lu. buat cuci mata sambil study. mner tau bleh teman lu budak kecik! cepat accept!

+ aku   : k!


maka transefer rar file pun bermula..dan setelah berjaya, aku menunzip kan ia. lalu terpampang pic seperti di bawah:-


sangat cam sial dow..kalu ye pon nak dajalkan member...terima kasih kawan....terima kasih. Ko balik malaysia nnt, tau la aku lempar bunga api kat muka lu, bro! Kalu aku tak dapat A paper ni, nahas ko...!


...dan selepas melihat gambar di atas...maka aku pun jd sedemikian...



lalu..terus tutup buku..amik che a'aa(teddy bear baru aku) peluk..terus lepak atas katil. capai phone buat2 cam berani...taip sms sampai aku tak sedar jam bape aku tido.


sedar je pagi ini, dah jam 9.30 pagi. tu pon sbb freda nak soalan semester2 lepas nye...


anak harun tul.....


TERIMA KASIH Kawan!!! Jaga la kau nanti!


Baca perbualan