Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

Jemputan Ke Majlis Gusti Lengan Selangor 2008

 

Armswrestling Juru 2008

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Abang Penyu ingin menjemput ahli-ahli Kapasitor lelaki , perempuan dan ........, yang berada di Selangor dan Kuala Lumpur ke Majlis Suai Kenal dan Klinik Gusti Lengan Selangor 2008 pada 22/11/2008 di Cafe Lesungku, Jalan Dinar, Subang Perdana, 47200 Subang (Lebih kurang 3 km dari Subang airport). Maklumat tentang program boleh di dapati di http://sukanlenganselangor.blogspot.com/.

Malam mesyuarat itu hari, abang punya nampak ramai yang berpotensi untuk mewakili Selangor pada peringkat kebangsaan dalam sukan gusti lengan (dan yang tak berpotensi pun ramai..heheheh) baik yang lelaki mahupun yang perempuan, Jadi jangan malu-malu datang ke majlis ini. Selain belajar teknik dan undang permainan gusti lengan, kita juga ada satu lagi acara iaitu acara makan percuma.

Bagi mereka yang rasa abang Penyu lembut kat kapasitor, marilah saksikan keganasan abang penyu yang sebenar didalam gelanggang. Jadi mana-mana yang nak lawan abang penyu esok, pastikan berat anda melebihi 100kg dan lengan anda lebih besar peha Jojo atau caha dulu....

Kalau tak tahu jalan nak datang, call abang penyu 012-9402679

Me, no mercy...

Upenyu

Upenyu Chickaro

 

Baca perbualan