Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

~me arahooo~

  • syud
  • 15 years ago
  • 1,490

 

okaylah, saya admit! saya memang suka SRK.. idung dia yang mancung, kulit dia yang ala2 saya.. lesung pipit dia yg berlekuk (mcm saya. eh? :p)

dan yang pasti saya suka ah sebab dia ni super-jiwang! wakakkaa

saya start suka dia time saya darjah 6. time kuch-kuch hota hai tengah meletup-letup (ekceli dah suka sejak dil to pagal hai lagi agagagaa)

paling saya suka. watak yang super pencinta sejati dalam kal ho naa ho. watak dia mcm the most purest lover ah kunun2~~ nge-nge-nge

tapi kan..saya tengah dok ketawa guling-guling ni. apakah signifikasi SRK menjadi Dato' SRK? bukannya orang kat India tahu pun ape kejadahnya title 'Dato'' tu. :p lawak tahap cipanzi~~

tah apelah motifnya... adakah sebab beliau sering menari2 di atas tren ketapi? atau menjadi hero menentang penyangak negara? atau mungkin sebab beliau pencinta wanita yang setia?

eh, besauunyerr jasa SRKKKKKKKKK...hehehee. lawak antarabangsa tahap asbestos kurun ke-20! yeayy! sangat lawak~

dahlah orang tu tak datang sebelum ni, still nak kasi juga?

apedaaaaaaaaa tambiey!

~mere naam Dato' ShahRukh.me araho Malaysia!! ;)~

P/S: saya maybelah suka SRK. tapi tadelah smpi tahap mau kasi dia 'dato''. in fact, kelakar plak mau memanggil beliau dato' SRK. :p (cakap melayu pon blum tentu pas)

 

me rumba ramba.merepekness! :p

 

*me araho = saya datang ni

Baca perbualan