Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

Flamingo Ke AU3

 

Perjalanan dari flamingo ke AU3 mengambil masa hampir 1 jam (jalan kaki)...

Lepas game bowling kat flamingo (dlm kul 11 mlm), aku jalan kaki ke rumah...

Melalui MRR2 aku mengambil masa hampir 1 jam, mayb if siang lama sikit perjalanannya...

Sebab ada selisih faham dengan dak opis, aku amik keputusan balik sendiri...

Aku tau dia terasa bila aku tak join staff lain lepak kedai makan...

Bukan tak nak tapi dah lewat, telefon plak asyik berdering dari kul 9 until 11...

Aku bukan cari gado tapi dia yg tiba-tiba cakap aku emo padahal aku tanya dah sopan habis dah...

Dia yang buat pekak masa aku tanya, siap boleh jalan tak pandang aku masa aku tanya..

Nak cakap tak dengar, membe aku yang lain pun dengar soalan aku....

Aku sedar aku menumpang so tak kesah la if dia tak boleh hantar...

Lagipun aku tak nak ganggu plan dia & membe-membe dia...

If dia rasa malam tadi aku akan merayu suh dia hantar aku, dia silap...

Bukan ego tapi aku tak nak susahkan orang...

Aku tak nak orang rase terpaksa utk tolong aku...

Aku dah biasa urus diri aku sendiri, selama ni pun aku yang urus hal diri aku sendiri...

Aku tak nak jadi bebanan pada orang walaupun selalu menyusahkan orang...

Bukan aku yang nk susahkan orang tapi orang yang nk menyusahkan diri untuk aku...

Tah la, pening pale nak pk...


nukilan,

azwaj_zaujah

Baca perbualan