Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

Futsal @ Sports Planet Shah Alam

  • NJay
  • 15 years ago
  • 3,041

 

Yosshhh!! Akhirnya berjaya juga ku berfutsal di Malaysia! (err walaupun sebenarnye tak berapa berjaya sbb tendangan yang kurang padu dan jitu sehingga terkena sasaran yg tak termasuk dlm senarai sasaran. huhu sorry fai! :p)

 

Jutaan terima kasih diucapkan kepada semua yg sudi dtg ke shah alam bumi yg permai ni (permai la sgt). Especially kepada coach2 kami iaitu incik syaharuddin eh silap, incik syahar, incik siber, incik fairuzar dan incik jojo (dia pun kire coach ke? ala tulis je la. nak jaga hati :p). Terima kasih tak terhingga juga diucapkan kepada cik lya yg sudi membook kan court, dan bermain bersama sehingga beliau diserang athma pada hari berikutnye. Mekacih juga pada Yong yg sudi dtg dari jauh semata-mata utk berfutsal dan bermeeting (hingga muke merah kerana bermain sampai pancit), juga kepada incik toroy yg telah membawa cik ayu dtg bermain. Ayu memang hebat! si cilik yg lincah! man of the match! score sampai 13 gol! (ke lebih ek?) terbaik! Good luck Toroy! (eh?)

 

Terima kasih juga kepada yg lain2 yg turut hadir iaitu Imran, Syawal, Acan, Pejal dan gadisnya, (incik siber juga membawa gadis) kerana walaupun anda tidak bermain, setidak-tidaknya anda membantu menghapuskan nyamuk di luar court. Terima kasih. Kepada yg tidak dapat hadir kerana kekangan masa mahupun pergaduhan domestik, lenkali kita main lagi yer? Yosshhh!! majulah sukan untuk kapasitor. (eh bukan aku x suke bersukan ke? ni patut entry incik lan nih. Tapi apakan daya incik Lan tidak menjelma :p)

 

                         

                                   

 

Syud dan Saf jgn bersedih hati. Lenkali kita main lagi k? Ok korang. Next..?

Baca perbualan