Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

10 Fakta tentang Johari Rahmad

  • jojo
  • 15 years ago
  • 1,688

 

Seorang kenalan dari Indonesia bernama Sofiya Intan yang cantik, molek dan comel telah memetik nama saya dalam multiply. Maka, untuk tidak menghampakan beliau, saya titipkan di sini beberapa fakta tentang diri saya. Sedia? 

Saya habiskan hampir setiap malam dengan mengadap komputer dan berbuat kerja sambil menghisap rokok.
Bercakap adalah wajib. Susah berhenti bercakap adalah selalu.
Sangat suka berjalan dan merayau. Walau sibuk macam mana pon, kalo ada orang ajak pegi jalan-jalan mesti tak tolak.
Mengadap Live FEED Kapasitor tanpa jemu. Ini adalah rutin setiap hari!
Menyanyi dalam kereta. Siap ada stick drum untuk hilang bosan kalo tengah traffic jam.
Bermanja-manja dengan mak supaya dia boleh buatkan nescafe panas setiap kali balik rumah.
Menggigit lengan 6 orang anak buah kakak-kakak dan abang.
Bawa kereta dengan kelajuan 80km/j di lane laju. Hehehe.
Bercakap seorang diri ketika kepala buntu menyelesaikan algorithm programming.
Minum nescafe panas ketika membuat kerja dan menghadap komputer.

Okey Sofiya. Terima kasih kerana ingat pada saya. Semoga impian awak untuk berjalan-jalan ke Eropahakan terlaksana tahun depan!

Seterusnya, saya akan petik nama 10 orang pula untuk meneruskan tulisan ini. Orang-orang yang saya pilih selepas ini sila tulis 10 fakta tentang diri anda. Ni untuk suka-suka aje.. kalo busy macam mana pon, kena tulis jugak! Lepas anda tulis tentang diri anda, sila petik 10 nama yang lain pula. Sesiapa yang telah dipetik namanya, tak perlu buat untuk kali ke-2 :D

Putri_alya
akusegan
ayusherly
safina17
Siberkop
Darthside4
la_ways
man_atek
sekopi
JoeHafiz

Sekian. hehehe :p

 

 

Baca perbualan