Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

10 Perkara tentang Safina

 

Main petik petik plak jojo nih..hehehe..ok la..since Big Bos sendiri yang da petik...ini dia.. 10 things bout me yang saf sendiri pon baru realise:-

1. Sangat laju bawak kete sampai selalu kene sound dengan family dan org2 yg penah naik ngan saf. Agak particular dengan orang yang mentel ( selow melow)... n kalu la joe ada depan saf di lorong kanan mmg saf da hi beam jer! eheheh..sori bos.
2. Sangat banyak bantal atas katil. Diulangi; bantal..bukan stuffed animals!
3. Kawan-kawan sangat suka bercerita dan meluahkan perasaan... i think im a good listener..agaknyer la..hihii.
4. Sangat suka makan kat Johnny's. kalu makan kat Johnny's mesti abis. Close2 fren sangat senang nak pujuk saf. makan je kat johnny's.
5. Sangat susah mengalirkan air mata sedih , tapi sangat senang mengalirkan air mata kegembiraan. Miahaahahah...
6. Buang apendix masa darjah 6 on the fes day of puasa. End up tidak berpuasa sepanjang Ramadhan. chaitt.
7. Patah tangan kiri ketika berumur 9 tahun kot. Sebab melompat dari atas dacing buah!
8. Di gelar 'mak iti' oleh anak2 buah. Wonder wat my partner will be called? Pak iti?!! ahahahah...
9. Feveret book: PERFECT by Judith McNaught (Heck, im a romantic person) agagagga..
10. Been Using the name Safina since i was 18 and it will be my daughter's. HAHAHAHHA.


Muahahahaa..ok ..saya petik awak..yer awak!!!-

1.Hurin1911
2.Ahmad 2007
3.echopena
4.my_elle
5.neddo
6.pinkygurl
7.ossan
8.cahatomic
9.uculer
10.demityuh

Baca perbualan