Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

10 fakta (sebenar) tentang kamalia

 

Hi...

 

Saya telah dipetik oleh en. Joehafiz utk menjawab 10 fakta ttg diri saya. Aha! Silalah baca

 

saya tidak pernah menyukai nama saya (& bercita-cita utk tukar nama) sehinggalah seorang cikgu darjah 3 saya mengatakan nama saya cantik. Tq cikgu fuziah! saya tak boleh & tak pernah makan roti (kecuali roti canai) sebab akan muntah dengan bau roti. bercita-cita utk mempunyai 5 org anak ke atas suka baca buku/info  esp ttg spiritual/psikologi & ada impian utk bukak library sendiri. seorang yg outdated terutama bab berkaitan gadjet2 terbaru & cara2 penggunaannya. saya merasakan saya dilahirkan pada zaman yg silap. Mungkin sepatutnya saya perlu lahir pada zaman kesultanan melayu Melaka atau sekurang-kurangnya pada zaman p. ramlee. Sebabnya saya ni seorang yg agak kolot, jumud & tradisional (sgt kontra dgn adik saya!) bercita-cita utk hasilkan at least 1 buah buku/novel dan buku/novel tersebut boleh bagi kontroversi pada dunia... pernah sambut hari jadi yg ke 10 di salah sebuah pub di Indonesia bersama-sama ibu bapa serta adik saya. Kalau ibu bapa saya xde masa tu mungkin saya akan berjoget bersama-sama mat saleh yg sambut sama bday dgn saya masa tu. start tulis diary semenjak umur 9 tahun hingga sekarang. Sangat kuat berangan dan sampai sekarang saya masih berangan utk jd bintang pop star...(serius!)

ok, sekarang saya akan petik lg 10 nama utk tulis ttg 10 fakta mengenai diri masing-masing. harus tulis! kalau sudah tulis sila abaikan... :)

1. zinggOf
2. uculer
3.cikwombat
4. robot
5. Upenyu
6. sekopi
7.akai-x
8.serunaifaqir
9.demityuh
10.nightingale

 

 

Baca perbualan