Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

10 Fakta Aku Darthside4 = Imran....

 

Assalammualaikum...tak pasal2 bila aku smpi ofc nama aku naik kt HR ofc dan naik kat KAPASITOR oleh JOJO dan MR LAN...

so dengan otak yg agak mereng dan kelam kabut nk tulis inilah hasil nyer 10 fakta tentang diri aku....ade byk g sebenarnye....kang pening lak korang nk bace...layanzz...

1. MAKAN.....suka sgt makan2 ni, pantang kalu makanan tu nmpk sedap skit sebat aje ( fakta sebsenar yg REAL aku ni mkn sikit je )

2. AKTIVITI.....ha tak kira ape jua aktiviti selagi bole bawak akan selamba untuk mencuba. ( No hal la cuba mencuba ni )

3. SPEED aka KELAJUAN.....Huish bab ni memang best dan minat gile2 ar. ape jua kenderaan janji kenderaan tu laju huhhahah...

4. MENYANYI....suka sgt menyanyi tak kira dimana2.kalu g karaoke lak, alamak habis hati ( pernah nyanyi karaoke redbox dr pukul 6ptg smpi 3 pagi ) serius best. esok repeat g.

5. IDEA......tak suka kasi idea yg serius...tapi kalu idea yg mengarut jgn isau tanye je...komprom ade r...( jgn gelak smpi mati sudah, kalu takat kuar air mata mcm pejai kire ok le tuh )

6. TIDUR.....ni favourite gak ni.tak kisah tido kat mane2 janji yg penting ketika tidur adalah DENGKURAN..huhuhuuu ( berdengkur skit kekadang ) huhuhhuuu

7. PHOTOGRAPHY....tengah sebok amik kamera ofc sebab tgh gila main kamera. baru nk berjinak2 ngan photography. ( la_ways gua nyer CEFO )

8. KAWAN.....suka berkawan, mencari kawan, buat kawan dan serta tidak lupa kawan mawan.haaaha

9. MELALAK......ha melalak ni bukan melalak menyanyi. tetapi melalak kuar umah sampai tak igt dunia. ( serius bab ni tak berapa suka ) kekadang bole la kot..huhuhuu..

10. WANITA......amat menghormati kaum HAWA ni. sebab tahap sensitif tu lebih dr lelaki. tapi kekadang best gak kalu kaco dan djadikan modal utk sesuatu bende contoh topik cerita..hahaha

 

Alhamdulillah.....sekian sahaja 10 fakta dari aku utk aku PUBLISH kan...so mcm adat tradisi je kan, terpaksa aku petik 10 nama lak tuk mereka menceritakan tntg diri mereka..so calon2 nya adalah...:-

1. Njay = nia ( sory ar jo )

2. Pinkygurl = jue

3. aniegma = Yus

4. siberkop = henzy

5. xr = toroy

6. GreyOrked = ahcan

7. valium = valium

8. syud = syud

9. Upenyu = A.Sham

10. Miezan = MJ

hehehe...harap2 nama2 yg dipetik ni jgn marah dan ini adalah COBAAN...ish ish ish....aiiikk...bujang lapuk bujang lapuk....(hehehe petikan dr cite P.Ramlee)

Baca perbualan