Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

KeHamPeHSan...

  • a8e3
  • 15 years ago
  • 1,000

 

salam.....

wazzup....wazzup...a8e3 in da house....

setelah sekian lama aku xmemunculkan diri dalam kapasitor nie.....finally aku dah ada free time untuk update wuts going on with  my life lately....so here it goes.......

beberape bulan yang lepas .( dalam bulan pose ).... aku tlh memulakan tugas di KLIA....n few days after dat...mgmt naikkan pangkat aku....semuanye smooth n ok pada mulanyer....until 2 minggu lepas....aku bebetul tak sangka rupenye orang2 yang aku sangkakan ok dgn aku n yang mana aku dah didik....dah tikam aku dari belakang...rupenyer mereka telah berpakat untuk membuat 1 surat untuk menjatuhkan n menutup pintu rezeki aku ( aku mmg tanggung fmly skrang )....and currently aku sedang digantung kerja yang mana aku tak tau sampai biler...and the best part is......no one from the mgmt yang back me up.....mereka lagi tekan aku ada laaaa....and another best part.....nama aku dari list pekerja sudah dipotong....n mereka dah menggantikan aku dgn org laen ( which mamat nie depan aku mmg pijak semut pon xmampus )....

ini bukan pertama kali mgmt wat camni...b4 this pon dah ada kes...but i still stick 2 the cmpny sebab aku percaya cmpny nie boleh berkembang maju....tp kalau mcm ni la...after aku dah sacrifice a lot....this is wut i get....aku just nak tgk ape yg akan jadi kat cmpny 2...alhamdulillah....mungkin it was just not meant to be....bukan rezeki aku kat c2...tp bohonglaa if aku cakap yg aku x terkilan...until now...aku still xtau status aku...samada dibuang keje ke....hape ke...nothing.....aku nak ambil tndkan pon xboleh sebab surat perlantikan untuk jawatan sekarang aku xdapat smpi skrang...

but they better be prepared...sebab aku xkan berdiam diri mcm mula2.............aku akan fight benda nie habis2an....sebab aku dah byk mengikut laa..tak pepasal aku dah jadi mangsa permainan politik kotor oleh budak2 yang xde etika kerja yang mantap....but aku dapat tau dari sumber2 aku d KLIA yang mengatakan sejak aku "xde" nie....total staff yang datang keje still teruk gak....so aku just nak tgk....

so korang ade pendapat x ape patut aku buat skarang....cmpny 2 ada hutang duit OT kat aku untuk bln lepas...cari keje laen dah tentu laa....but any ideas???thanks...dat's all 4 today....

wassalam

a8e3

Baca perbualan