Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

10 Perkara Tentang Sekooooooop... i.

 

Setelah En. Bos Kapasitor.net "memetik" sekopi maka dia pun mula termenung mengingatkan apa yang paling hampir dengan dirinya. Ketika dia sedang menaip, dia terfikir, siapa pula yang dia mahu "petik".

1. nescafe o ais + pallmall 14 adalah teman paling setia semasa menyiapkan assigment. 
2. mempunyai dua bini - i) 125z DAG3216 ii) lappy Acer5550
3. Ketagih dengan benda yang baru mahu dipelajari kemudian lansung tak peduli mende tu bile dah pandai sikit. (sikit je)
    - photoshop - 2 bulan.
    - html & css coding - 6 bulan (1 sem). Nak buat assignment subjek internet aplication.
    - flash animation - 3 bulan (1 short sem). Nak buat assigment multimedia and graphic design. 

    - sekarang sedang menghadap PHP& MySQL. Untuk subjek System Analysis and Design.
4. Gemar berkaraoke di "karaoke jamban @ k-box" ketika ada duit.
5. Berspek. Baru sahaja membeli spek berwarna putih.
6. Baru sahaja menggemari warna putih.
7. Internet Addict. Serius Addict.
8. Manusia pertama dalam keturunan Raja Jaafar yang terjun ke bidang perkomputeran.
9. Bila bosan, tak de internet, bukak microsoft word lalu menaip sesuatu sambil dengar lagu rock kapak.
10. Bercita-cita mahu menjadi.... aiseh, tak pernah nak bercita-cita. Mane ade lobang duit sambar je.
lalu aku "memetik" 10 lagi teman-teman di kapasitor. kalau terulang name tu abaikan la ye.

1. ahnep
2. rain
3. neddo
4. xr
5. aizattarmz
6. myelina
7. marea_666
8. shazmiey
9. Otak
10 . cika



Baca perbualan