Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

_therain_

 


_theRain_ telah dipetik oleh Joe, Elly, Valium er kan? Layan jelah... ;)


1 - Sangat penakut, pantang berada di tempat gelap atau tengok cerita tema hantu.  
2 - Saya dianugerahkan talent 'membaca' orang. Ciwah poyos ayam! Lewat gambar, tulisan atau bertentang wajah dengan orang tersebut etc. Insya Allah. Selalu jadi consultant tak rasmi utk kawan2 dan saudara terdekat. Firasat dan instinct saya biasa agak tepat, meski ini anugerah yang agak menakutkan sebenarnya.
3 - Saya pernah sakit kuat, dibacakan yassin dan diramal tak dapat hidup lama. Alhamdulillah, dan saya masih hidup sampai sekarang.
4 - Punya tendency mengulang ayat Quran yang saya tak yakin membaca dengan betul. Tajwid saya agak lemah.
5 - Emosional, ye yang ini sangat obvious kot.
6 - Penyayang kucing. Saya tanam sendiri bangkai mereka, siap kafankan dan letak papan sebelum kambus dgn tanah.
7 - Membaca, dan saya pembaca tulin. Merenung. Saya baca karektor manusia dan tuliskan apa yang saya baca. Saya baca semua genre buku termasuk ilmiah juga. sekarang, mempunyai mini library, dalam plan untuk lengkapkan buku-buku.
8 - Agak lurus bendul
9 - Saya suka kanak-kanak. Rapat dengan anak saudara dan pernah mengajar tadika selama tiga tahun selepas SPM.
10 - Cita-cita nak ada tadika sendiri dan jadi penulis.


#_theRain_ @ Zuraidah/Zu (satu lagi, di hadapan nama Zuraidah itu ada nama lain lagi, gelaran keluarga)


Saya petik nama-nama di bawah ini. Tak pasti kalau dah ada, maaf ya. Hee... :p


Cassle
laila
novelty
Kritse
Qaima
Mooel
rumputeki
bana_39
ezra
alienz

Baca perbualan