Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

Siberkop's TOP 10

 

Seperti semua orang, saya juga akan meletakkan 10 sebab kenapa saya terlalu sweet:


1) Saya ada 2 tanduk di kepala. Kedua-duanya hasil drpd hantukan kepala pada objek2 keras semasa kanak2. Jendul saya amat luas.

2) Saya lebih cintakan Liverpool/bolasepak daripada wanita.

3) Saya ada kecenderungan untuk 'self-destruct'. Iaitu cenderung utk menyinggung hati org yg rapat dgn saya dan bila mereka tersinggung, saya sendiri yang paling terasa kesannya.

4) Berwajah lembut. Ada yg kata wajah saya seperti pengkid.

5) Saya bukan seorang homoseksual tetapi 'keceriaan' yg tampak pada diri saya kadangkala meragukan org sekeliling.

6) Saya suka melihat kemantapan tubuh seorang lelaki. Skrg Danial Craig berada di tangga teratas. Saya tiada list ini utk wanita.

7) Saya tidak punya sekeping degree.

8) Filem Shawshank Redemption adalah penyebab saya tidak ingin ada kaitan dgn bidang sains lagi. Lantas saya mendekatkan diri dengan bidang gegambar bergerak.

9) Saya seorang muslim dan saya berbangga dengannya. Saya adalah seorang jawa. Dan berbangga dengannya. Nama saya seperti seorang deutsh/German dan saya berbangga dengannya. Saya adalah seorang jawa-German/Javanese-Deutsch maka saya berbangga dengannya.

10) Saya masih teruna.

Baca perbualan