Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

10 fakta tentang joni

  • joni
  • 15 years ago
  • 1,246

 

tq la u all(lansegan,elly and lela) yang nk jugak 'petik' diri ni. elok2 je menyepi pun kene jugak. tq to jojo jugak yang memulakannya. nasib baik tgh bosan and takde kerja...so here my list!!!!!

1) bertubuh ramping(read: kurus), 135lbs. berketinggian 174cm. berhidung satu bermata 2 bertelinga 2. mempunyai parut di merata badan. [ko ni dah macam samseng, dah macam dewa parang(rujuk komik), kata seorang kawan] dan berkongsi nama dengan seorang politician terkenal.
2) like nescafe, need nescafe...addicted to u nescafe!!!!
3) tidak suke berjanji. tapi akan cube memenuhi pemintaan/jemputan yang diterima.manusia berpegang pada janji tu yang susah nk buat tu. nak pulak 'janji joni'.
4) suka membaca komik. tetapi tidak suka membeli komik. (mutiara naga, misteri naga, alam perwira, dewata raya, pedang setiawan, raja rimba, wira tunggal, johan bola sepak, juara bola sepak, slam dunk, arrgggrrhhh.. u name it la) tp sekarang dah kurang banyak.
5) a liverpool fc fan. down dan sedikit emosi kalo kalah. tapi masih jauh di bawah paras emosi melampau.(yes, im that kewl, perasan)
6) love no 7 and 10. but 2481984 adalah yang paling disukai. miahahaha...(anda slow kalo tak tau ni and i expect something k)
7) love football, futsal,badminton. but new 'drug' on my list. golf.
8) suka menyanyi di dalam kereta. rasa suara sedap sebab kat telinga terasa macam best je.(dulik la korang nk cakap tak sedap,ke tak sampai ke, anda ada bakat tapi tak cukup ke.sape lagi nk puji kalo bukan diri sendiri)
9) tidak reti berenang tetapi ingin belajar berenang. reason: nak pegi diving!!! someone please teach me!!!! and of course, for free~~
10) suka bermain dota. masih bermain walaupun tidak se'addict' dahulu. ( 12-15 hours/day).anyone want to play??? jom satu team.

maaf, tidak tahu nak pass kat sape dah..sme dah ada.. maka dengan ini, sesi ini ditamatkan di sini. :p

Baca perbualan