Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

argh. kena tag? 10 fakta?

 

aku selalunya, dok baca tulisan-tulisan permainan macam ni kat blog-blog kawan-kawan sejak-sejak doelu-doelu, tapi ni kali aku terkena tag pulak. first time. terima kasih kepada yg tag aku. tapi, wey apa nak tulis nih? malu lah nak tulis pasal diri sendiri, sebelum ni pun pernah aku tulis list pasal kegilaan aku. hentam saja lah labu... macam joe hafiz kata "ala, lu belasah je lah..."

 

 

10 fakta:

 1. menggila tentang rock n roll, apa-apa jenis musik
 2. menggila tentang kopi, rokok, biskut kering, dan d.i.y
 3. menggila tentang buku; apa-apa jenis buku
 4. menggila tentang filem; apa-apa jenis filem
 5. menggila tentang sains, matematik
 6. menggila tentang falsafah-falsafah berat
 7. menggila tentang catan, lukisan, komik, grafik novel
 8. menggila tentang puisi
 9. menggila tentang filem hamid gurkha - sikit punya gila (1980) "kangblu!"
10. 9 perkara di atas, boleh? 2 jam aku fikir perkara ke - 10 nih. buang masa betul.

 

tulis tentang biasa-biasa/umum sahaja. tak mahu tulis yang 'dalam-dalam', nanti tak misteri la. terbongkar rahsia, nanti aku kelihatan tidak 'hips'. kehkehkeh. dah le aku terbaca tadi, ada orang yang boleh baca pemikiran/karektor orang ni, bahaya tu.. :P
aku tag pak hamid gurkha. kalau pak hamid gurkha tak layan kapasitor, aku tag sampah. yang lainlain tak payah tag, aku malas nak bomb ramai-ramai - malas nak buka satu-satu page ahli kapasitor, lepas tu nak tulis "weh ko kena tag, aku tak kira, nak tak nak kena tulis - tulis 10 fakta ttg diri, aku tengok meggila budak-budak ni tengah main tag tag nih". aku kan pemalas. kah!kah!kah! (pinjam gelak pak hishamudin rais) okeh dude, selamat! gua caya lu! haha!

 

 

Baca perbualan