Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

apunpital

 

ho... aku baru yakin xde orang petik nama aku.

berikut adalah fakta aku.


aku memang ada semua sifat dalam kertas untuk ramalan2 or horoskop. Libra, Oct, 8, Darah O. So aku adalah stereotaip. Sebenarnya cemana korang nampak aku camtulah aku.

aku baru je boleh minum susu, dan aku berbangga dengan kehebatan minum susu aku. :P. Dulu aku muntah belahak kalau masuk setitikpun. Sekarang aku berusaha nak makan labu. (makanan/minuman lain yang aku dah berjaya, sayur hijau, salad, tauhu, taufu, kopi, salmon mentah - cuma salmon je boleh mentah, lain tidak -.)

 Dengar-dengar aku keturunan minang suku anak melaka (belah emak), dan keturunan kerabat diraja (melaka or naning). Tapi macam tipu je yang part kerabat tu.

  Nama betul Mohd Safwan Bin Fital, nickname paling rasmi apun, nama pena tok media lately apunpital, id internet rasmi zinggof, jujurnya, perwatakan aku berlainan bila bawa nama berlainan. Safwan Fital adalah seorang yang senyap, suka hiding from community, nerd, sangat baik (SANGAT), dll. Apun - kepoh, kecoh, riang ria, gila gila, saiko, mulut manis (hak hak), dll. Zinggof adalah watak ghaib. Hm, tak boleh nak terangkan. :P. Maybe orang yang dah rasa aku bawak 3 perwatakan je boleh ceritakan. *there is only one Safwan Fital, apunpital, n zinggof -as aku google lah-* (atas sebab itu, aku ada 2 blog berlainan.)

  Aku masih bercita-cita nak bela sejuta lembu waktu umur aku 40 tahun. Aku prefer nak duduk rumah atok aku dekat kampung. Lagipun cam tak ada orang nak duduk sana.

  Aku tidak pernah tgok wayang kalau aku tak bercinta, takkan pernah karaoke if senior xajak. Dan aku tak pernah (mungkin takkan) buat benda berikut :: clubbing, bunjee jumping, smoking, shi-sha, drugging, amek pelacur and homo. Ouh, aku tidak berapa baik, malah aku masih bercita-cita nak bunuh seseorang. SANGAT MAHU. tapi, kadang-kadang bila tak ada duit, aku pernah terfikir nak jadi toyboy mak datin.

  itunes aku tersusun 2239 lagu, jadi, kalau ada sesiapa mahu lagu sila minta aku, kalau tak ada, aku usahakan download. SELAIN hip-hop dan black metal (act, ada je kot black metal). Music fevret aku sekarang adalah Pista 05 - Wim Mertens. *music tiada penyanyi*.

  aku ada kecenderungan terhadap "mati". Aku pernah tulis dekat meja sekolah agama, waktu umur 12 tahun, aku akan mati. Waktu umur 9 tahun, aku pernah fikir, kalau mati awal aku masuk syurga so baik bunuh diri. Waktu umur 15 tahun, aku terasa lebih baik kena langgar lori then jawab exam.Umur 16 tahun, aku siapkan cerpen Calrdena, juga watak dalam tu, separuh mati. Cerpen DOA dan Rajawali juga main event adalah MATI. Kebanyakan puisi aku adalah berbau mati. Projek puisi antara aku dan wannorasliza salah satu "Filosofi Kematian". Perasan? Malah tiga puisi latest wasilah, pusara, maut memang jelas tentang mati.Aku penah curse orang mati pada sekian-sekian tarikh. As I can read peole (macam zuraidah).

  Aku benci perempuan gedik tahap *****. Aku juga benci perempuan yang suka curse lelaki bagai2. Aku benci lelaki macam poyo depan lelaki lain, tapi dengan awek jadi tukang kipas bontot. Aku benci lelaki yang banyak komen sebab nak pandang orang dia macho, tapi sebenarnya hampeh. Aku benci orang yang bg alasan depressed untuk minta maaf, tapi bila kita bg alasan yg sama dia tak terima. Aku benci orang memekak time aku tido. Aku benci bila unideal people talk about pasangan yang ideal. X sedar diri. Aku benci tukang fitnah. tapi kalau nak ngumpat ngan aku. WUHU! jom!

  filem fevret aku adalah charlie dan kilang ceklat, dan V for vendetta. Walaupun bernafsu, aku tak suka movie ada explicit, bg aku membazir roll filem je wat aksi tu.




abes. did i need to tag pipel?

:P
Aku nak tag budak ni.

mosh
nurie
Safira.

Baca perbualan