Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

10 mende mengenai diri saye..

 

Salam. Sy telah diminte mencoret perihal diri sy oleh incek jojo.Here there are:


Ayu Sherly bukan name sebenar. Ayu dipanggil oleh kaum kerabat keluarge dan kwn2 sejak kecil.Mama kate mase kecil sy kuat mengarok sbb tu tukar name;sejuk sikit.huhu

Sy mempunyai kembar yg tak seiras dan tak sejantina. Tp time lahir same. Sy lahir songsang.Azhar sudah kawen,name bini die Nija,name anak Adam Farish yg sgt kiyut!

Sy seorg yg kecil,genit dan kerdil. Sy sgt suke berkawan dan tak memilih pon.Tp ade org yg tak suke berkwn dgn sy sbb die bodoh,menyampah dan jeles pd sy mungkin sbb sy comey dan sedikit kiyut :D

Sy mempunyai penyakit alergie yg sgt pelik bername "urticaria". Dokter kate sy kurang sel darah putih.Ia akan naik bengkak bile2 mase dan dimane2. Kdg2 bibir sy seksi mcm angelina jolie. Ubat "Zrytec" yg berharge RM10 utk 10biji akan distandby.

Sy ialah seorg yg sgt kuat merajuk. Suke dipujuk lame2. Sy tak pandai memujuk tp sy akan buat muke comey dan mate bulat2(seperti diatas) XRpecially pd chenta sy ;)

Sy ialah seorg yg superdeepduper degil. Suke mengentoi atau bebai sambil sepak atau baling ape2 yg berhampiran.Sy juge suke bercakap byk laju2 sampai pernah kene marah suruh diam.

Sy ialah seorg yg kdg2 agak blur dan tak alert. Tp saje2 buat cmtuh sbb nak perhatian lebih aje. Kdg2 sy suke berfikir mcm2 dan naluri kecil sy selalu berdetik dgn setiap ape yg berlaku diblkg atau ditepi sy.Tp sedikit pelupe.

Sy sgt suke berkreativiti seperti buat kad bestday,frame gambo,menjahit beg atau uncang,melukis dll. Sgt hargai hasil kerja sendiri.Sy sgt suke kaler hijau dan coklat.

Sy sgt suke musick dlm hidup sy. Suke menyanyi sambil main gitar(tak hebat mane pon),buat lirik dan lagu sendiri. Kalau berkaraoke,maaf kawan2 mic aku punya..haha

Sy seorg insan biase yg masih mencari hala tuju dan fungsi hidup ini. Sy tahu jalan itu dihadapan sy. Sy nampak cahaye itu.Tp sy masih berdolak dalih.Biase la insan yg masih hidup di dunie yg jahil ni. Tp sy tau sy akan berjalan2 dgn org yg sanggup menampal sekeping demi sekeping serpihan kace yg telah berderai ini.

p/s: opps!terlupe pule.mende kenit hijau2 itu ialah pet sy.Name die hardy cj7.chenta sy hadiahkan.bile sy balik umah die akan bermanje2 dgn sy sambil main2 rambot sy.(berimajin hardy lompat2 sambil goyang2 sesungut.) hehe


Terime kaceh kwn2 kerna membace.Maap sy tak tahu siape yg belum post mende ni :)

Baca perbualan