Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

10 PERKARA TENTANG PINKYGUL a.k.a JULIE

 

Thanks pada IMRAN a.k.a DARTHSIDE4 & SAFINA cz tag name JUE...

10 PERKARA TENTANG JUE...

PERTAMA (SAYANG)
> Jue sayang SANGAT pd manusia yg SAYANG PADA JUE
> Sekali Jue ckp Jue sayang pd someone, sampai mati Jue sayang org tu tp sekali org tu buat sesuatu yg Jue xdapat maafkan, sampai mati Jue benci dia
> Bagi Jue Sayang tak semestinya ade Cinta tp bl ada Cinta pasti ada Sayang
> Azwaj Zaujah akan kekal sampai bila-bila.. Insyallah...
> Jue sayang pd 2 cincin di jari Jue (Silver & Emas)

KE 2 (SENCITIF)
> Jue ni sensitif tahap dewa
> Jue susah sangat nk menangis tp bl dah nangis, susah nk stop
> Mudah terase pd bende kecil then sedey padahal xde pe pun... ;-)
> Now masih dlm proses utk menjadi manusia yg hati kering

KE 3 (PENDAM, PENDIAM & BECOK)
> Jue ni suke pendam perasaan, susah nak luah. If luah, bukan 100% yg terluah, hanya Jue yg tahu pe Jue alami
> Jue tak suke ckp Jue sakit even dah tak larat sangat, normaly org hanya tahu Jue Selsema & Batuk cz susah nk cover 2 sakit tu (cz Jue xsuke makan ubat). Jue nk org tgk Jue sihat (Ego ke ni???)
> Pendiam pd manusia yg xdikenali (Normaly org akan ckp Jue ni sombong & belagak cz xtegur org)
> Becok pada manusia yg dh kenal Jue
> becok bl berchating tp bl jumpe xtau nk ckp pe. Ketiga"nye berkaitan.

KE 4 (ORANG LAIN > DIRI SENDIRI)
> Jue akan lebihkan org lain dr diri Jue. Biar Jue sedih asal org lain hepi..
> Jue di ajar supaya tak biarkan org lain kempunan. If bende tu xde, jue akan cari sampai jumpe asal org tu tak kempunan.
> Jue tak kan sentuh makanan atas meja selagi org yg paling tua tak sentuh lauk & Jue akan marah sape yg sentuh makanan tu b4 org tua makan.
> Jue tak kan makan @ minum selagi Dia tak jamah makanan Jue means if kami bertengkar, Jue tak makan coz Dia tak nak rasmikan makanan Jue.. ;-)

KE 5 (BARAN, MOODY & WORKAHOLIC)
> Jue ni agak baran & moody tp masih ley control. (Jue ley jerit name adik Jue dr blok umah Jue & suara Jue ley dengar sampai surau umah Jue cz dia kunci Jue dalam umah.. ;-0)
> Masa Jue marah, jangan tegur nant kene tempias.. ;-)
> Normaly masa marah, Jue elak utk berinteraksi dgn org supaya manusia lain tak kene tempias kemarahan Jue
> Bl kerja belambak, jangan push Jue cz Jue akan stress.
> Jue tak kan stop wat sesuatu kerja selagi tak siap. (Tak makan pun xpe asal kerja Jue siap..hehehehe)
> Baran & moody Jue de kebaikan gak cz bl moody, Jue akan jadi serajin2 manusia dialam fana ini..hehehehe

KE 6 (GELI)
> Jue tak suke pada lipas @ serangga kecil, actually geli sebenarnye. Geli pd kaki yg banyak
> Tiap kali nampak lipas kat rumah Jue akan jerit 'Mak !!!'. Nanti mak Jue pn jawab 'Lipas tu kan lagi kecil dr Liey' & Jue pun jawab ' Memang la liey lagi besar dr lipas tu mak tp kaki dia lagi banyak dr kaki liey tau'
> Jue ni penggeli tahap dewa tp now dah kurang sikit. Maksud Jue geli pd sentuhan, belum sentuh dah terase aura geli.... 

KE 7 (KELAJUAN)
> Jue suke naik kereta laju-laju dengan syarat pemanduan tu tidak bahaya. Bila nek kete slow rase BOSAN tahap dewa..
> Jue tak berani naik roller coaster atau sewaktu dengannye (betul ke ejaannye) cz lemah semangat tapi suke gila tengok cite seram & cite hantu coz kelakar.. ;-)

KE 8 (HANG OUT)
> Jue suke hang out dgn kawan" tp now dah jarang sangat cz de komitment lain.
> Maaf if de yg terasa coz Jue tak hang out sama"

KE 9 (DEGIL)
> Jue ni manusia yang degil sangat"
> Bak kate Jue pd mak Jue tiap kali dia kata Jue degil ' If Liey tak degil, bukan anak mak namenye' & mak Jue pun jawab 'Sedar pun diri tu degil'

KE 10 (KERJA GILA)
> Jue memang suka buat keje gila yg boleh mendatangkan kemarahan, kerisauan & kegeraman pada orang lain...
> Pernah amik coke & panadol cz migrain (telan 4biji actifast pun xbekesan)

KENE PICK 10 NAMA YE??

Ni list dr Jue
1) Qai
2) Nizar
3) Ain
4) Neddo
5) Marea
6) Reason
7) Hurin
8) Amad
9) Aisya
10) Najlaa

Banyak yag dah wat so xtau sape nak di tag.... Thanks...

Baca perbualan