Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

10 menda pasal saya

 

10 menda pasal saya yang orang tau dan tak tau.


10.   saya seorang yang sayangkan budak kecik. pegalaman tolong mak saya jaga anak orang mematangkan cara untuk menghadapi budak kecik. walaupun kekadang saya garang, tapi saya baik.. (tak pecaya, tanya mak saya)


9.   saya suka citer2 penyiasatan macam citer CSI, Numb3rs, The Da'Vinci Code, Enemy Of The States. satu lagi citer2 industan mmg jd feveret. sebut je lagu, mungkin saya tau dr citer yg mana lagu tu. siap dengan sapa hero heroin lg... (tak pecaya, tanya mak saya)

8.   zaman skolah dulu saya suka hiking, panjat bukit, redah sungai, camping, absailing, flying fox, dan mcm2 lagi sebab saya ni dulu cam boyish sikit. abih bukit blakang umah nenek saya jadikan tempat utk camping dengan sepupu saya.

7.   saya ni jenis kasar sikit, sapa yg tak tahan gurau dengan saya maybe akan makan ati dengan saya, tapi saya baik...(tak pecaya, tanya mak saya)

6.   saya penah ugut bapak saya, nak lari dari skolah asrama sebab tanak belajar bahasa arab, tapi bapak saya bagi syarat skolah je sampai tingkatan 3, pastu baru leh tukar skolah, tapi saya baik... (tak pecaya, tanya mak saya)

5.   saya dah start merantau sejak umo 13 tahun, skolah asrama, pastu smbg blaja kat selangor, dan skang keja kat n9...

4.   saya ni darah campur, mak saya pahang, bapak saya johor, tapi saya lahir kat penang... tapi bukan anak mami tau...

3.   saya suka tolong orang yang susah, jenis lembut ati, tapi saya pun jenis ati kering jgk... (tak pecaya, tanya mak saya)

2.  perancangan idup saya dari zaman skolah sampai skang, mengikut flow yg memang saya dah atur, cume yg satu nih, ketentuan Illahi, saya menemui jodoh saya 3 tahun lepas.

1.   saya anak yg ke-2 dari 5 bradik yang sumenya lelaki, saya sorang pompuan, suami plak lelaki tunggal dalam family. nickname saya klu orang betul2 perati boleh dapat nama pompuan saya kat situ... (yg ni xyah tanya mak saya, sebab die tak tau)

tu je pasal saya yg boleh saya tulih, mana yg dh kenal saya dengan dekat, paham saya camne, yg lain nak kenal lebih dekatpun boleh....

saya nak petik dan titik orang2 di bawah utk jwb fakta mengenai diri mereka
i)   ahmadfitri
ii)   jemmy
iii)   hassanayat
iv)   alhaddads

Pertemuan dirahmati, perjalanan diberkati,
Perpisahan dilindungi, kesilapan diampuni.

Assalamualaikum...... happy reading.....

Baca perbualan