Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

Tentang pasangan (impian) saya .... auwwww..

 

ahahahahha..sebelum apa apa nak gelak dulu...sebab malu..
ahahahahhahah...gelak lagi..sebab malu lagi..*blushing*

ok ok..seyes...ekceli saf tekesima kejap bila nampak nia petik nama saf. saf pk.. tayah la buat..sebab saf bukan ada partner pon..tapi sebab tanda kasih (i lap her too la jojo) dan respect saf kat nia...maka; di persembahkan...rahsia sekeping ati ini utk tatapan umum... (eceh)..

opss: yer..saf nak mix benda yang saf suka dan tak suka pada seorang lelaki kat sini...(tak kire)

benda yang saf tak suka:-
1. Saf tak suka lelaki yang clingy atau yang lembik- maksud clingy disini ialah, lelaki yang nak menempek kat kite 24 jam... atau pon sebuk nak tau apa yang saf buat every hour.... seyesly..i met one of this kind.. every hour.... da makan? da minum? da mandi?... jawapannyer...'no yang anda dail tiada dalam perkhidmatan'..mmg saf akan buat camtu...(yer saya ati kering)..plis la..let me be the girly one ..rimas la...

2. Saf tak suka lelaki yang bragging:- 'kalau awak kahwin dengan saya, awak takkan idup susah..saya byk duit! saya ada kete mewah, umah dua bijik....'..plis spare me the details.. rase lelaki ini jenis yang riak...tak yah la nak heboh... just kalu kuar, sumtime banje kat tempat nice2 pon da ok da... dia ingat aku mata duitan ker..syukur alhamdullillah ko senang. (penah terjadi juga)

3. Saf tak suka suami orang yang ngorat saf! (Sila la jaga bini dan anak anak anda betul2 dulu..i wan to be the only ONE, tader ke-2 ke-3 atau ke-8, nuff said!) (terjadi juge)

4. Saf tak suka lelaki yang pukol perempuan. (simpang la jumpa laki jenis ini)

5. Saf tak suka lelaki yang tak tetap pendirian! (kalu nak cakap nak, kalu tanak cakap tanak, jgn dera emosi saya!)

Ok.. benda yang saf suka pada seorang lelaki

1. Quality utama yang attract saf pada lelaki adalah humornya. I like fani guys..eh kene sorang jer, guy.. sebab saf suka gelak...FANI doesnt mean u have to be a clown. Mesti bijak wen, wer, how n limitation of ur humor...heheheh. (My x bf quality, even tho tak ensem...tapi manis ada)

2. Saf suka lelaki wangi. Sebab lelaki2 selalu busuk! ahahahaha...tader la..sape wangi dapat extra mark la...penah tgk wayang ngan sepasang kekasih lain.. bf dia duk seblah saf..n he smell so gud! hmmm...rasa nak snuggle dekat dia n...(opss too much information!) ahahah

3. Saf suka lelaki yang ambitious n bijak. Ada goal dalam life. I admire that. CHAYUK2 !! FIGHTING!

4. Pelik tapi benar... saf suka lelaki yang agak serabai (tp tader la serabai cam orang giler) ...maksudnyer....erm caner erk..ahh susah nak explain...abaikan...

5. Saf suka lelaki penyayang...suka binatang ker ... kalu dia main main ngan kucing ker...cam ble imagine jer dia main ngan anak anak...(Adess....rasa nak masuk kepala bawah meja)

HuuhuUU..itu la sajer....Doa doalah saf bertemu jodoh dengan orang yg beriman dan boleh bimbing saf dunia akhirat...(aminkan weih!)..kene doa cepat...sebelum mak saf jodohkan saf dengan anak pak man ngok ngek kepala botak hidung kemek! ahahahah...

ok ...

saya tag :-

1. Apun pital (hamik)
2. Safira
3. Pinkygurl
4. Nur_za
5. Itot
6. Amad (hamik)
7. Ucu
8. Vallium
9. Pejai
10. Imran

*extra;- atas arahan Puan Seri Menjunjung Perintah (Hamikkkk!! :p)

11. Chapan
12. Demityuh
13. Kaka

Gud luck! n no hurt feeling pliss!

Baca perbualan