Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

a_z

 

Cara kami bercinta memang pelik sangat, Kami bercinta dengan bergaduh...
Aku pernah tengok 1 cerita hindustan, Dorang bercinta dengan bergaduh...
Funny tapi tak sangka plak akan jadi pada aku...

Kami ni asyik bergaduh, Rasa macam tak de ruang langsung untuk kami berdamai...
Secara jujurnya, aku suka bila kami bergaduh...
Dan secara jujurnya juga, aku penat untuk bergaduh...
(Maksud aku penat ialah aku nak ubah cara kami bercinta)
Memang gaduh rasa fun sebab dia akan tumpu 100% pada aku...
Sebab kene tumpu 100% pada aku la badan dia sakit-sakit & semua kerja dia tak jalan...
Terukan aku buat dia macam tu???

Aku rasa aku ni beban pada dia...
Aku pernah cakap benci pada dia tapi dia tahu aku tak maksudkan ayat tu...
Dia tahu aku terlalu Sayang, Rindu & Cinta pada dia...
Dia tahu perasaan aku pada dia coz dia pun sama macam aku...
Sayang, Rindu & Cinta kami makin bercambah...
Cuma cara kami mencambahkan Cinta tu memang pelik gila...
Kadang-kadang rasa give-up tapi aku kene teruskan coz aku tahu dia ditakdirkan untuk aku...
Macam-macam lelaki yang hadir dalam hidup aku tapi aku tetap tak boleh lupakan dia...
(Maksud aku, aku berkawan dengan banyak lelaki)
Maybe aku ni bila dah sayang someone,susah gila nak lupakan
Bila dah benci,susah nak buang benci tu
Tapi dengan dia aku tak boleh benci even mulut berulang kali cakap benci tapi hati ni makin sayang...

Dalam semua hal aku berpegang pada 3 perkara termasuk dalam hubungan kami...
Kenapa 3 sebab nombor 3 yang telah menceriakan seluruh hidup aku...
Pertama, dia terima kekurangan aku dari semua segi even dia tahu aku tak banyak masa...
Kedua, dia yang buang semua kebencian aku pada manusia bernama lelaki...
Ketiga, dia milik aku & aku milik dia...



nukilan,
azwaj_zaujah

Baca perbualan