Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

BPL Game 12am - Liverpool vs Arsenal - Away Game Monday 22 Nov 08

  • a8e3
  • 15 years ago
  • 1,550

 

Assalammualaikum.....

Kembali lagi kite di segmen.....makan bola...tido bola....minum 100 plus ( xboleh cakap coca cola sebab kandungan gas yg hyper tinggi...lgpon xelok maaa )...thehehhe.....

Memula tgk macam xbrape nak best sgt...bukan nak kate laaa...tapi tetibe 1st half minit yg ke 24...si van persie tlh dengan kekonon machoo laaa telah score sejibik gol...di gawang pepe reina...hampeh sungguh...tp aku bukan nak cakap laa..the way van persie score boleh thn...kalau jamie carrager dapat halang,,,mmg xjadinyer gol tu...aku dah la kipas-susah-mati liverpool...mule laa rase mengamuks pon ada...tp syukur la minit yg ke 43.....liverpool telah berjaya menyamakan kedudukan melalui robie keane...thehhe...tapi cara dia score...perghh...cantik siot......sengsorang jee tibai....mmg mantap seh...akekekkeke....superb giler.....

Kesimpulanye 1st half..arsenal control da game....

Time break sempat laaa aku g panaskan mee goreng mamak sbb nak layan 2nd half plak

Masuk 2nd half......byk card kuning n 1 kad merah telah dilayangkan kepada permain arsenal....adebayour sebab maen kasar giler dgn liverpoool player....kan xpepasal xboleh maen 2 game...akekekke.....ptt by rite advantage laa untuk team aku....tp nampak gayenyer macam nak seri je...kalau betul...kompom seri,just have to hope chelsea seri gak la esok....if not liv turun 2nd place...chelsea lebih by 1 point.... ( time aku taip ni tgh 2nd half )

Tapi sayang siot....2nd half liverpool banyak kawal the game n create chances untuk score gol...tapi sayangnyer......keputusan tetap 1-1 gak...thuhuhuh...just kena harap laaa chelsea seri jee laa esok....kweng kweng kweng....

Sekian saja ulasan bola sepak untuk kali nie...wa kena sign out skrang sebab aku nak jemur baju...thehehehe....pandai tak aku...sambil tgk bola...makan mee goreng.....basuh n jemur baju skali...huak huak huak huak....sampai di laen mase...insya ALLAH....

Assalammualaikum wbt...spread love....make peace but no war bebeh :)

Baca perbualan