Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

Puisi yang menbaca karakter anda

 

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

 

Mohon bantuan ahli Kapasitor.

 

Saya ingin mengkaji karakter ahli kapasitor melalui analisa puisi. Melalui analisa puisi, saya cuba untuk mengetahui karakter diri anda. Untuk itu, sila baca puisi dibawah ini, kemudian berfikirlah, tentang apakah puisi ini. Setelah itu, berikan maklumbalas anda secara sepontas yang terlintas difikiran anda sebaik saja selesai membaca puisi ini. Apa saja samada pujian, kritik, soalan malah apa saja. Jika tiada apa-apa yang anda ingin nyatakan, sila jawab sebagai ”Tiada”. Untuk memastikan ketepatan kajian ini, sila ikhlas dalam memberi maklumbalas.

 

Saya akan memberi balasan setelah mendapat sekurang-kurangnya sepuluh maklumbalas. Saya tidak akan menjawab apa-apa kenyataan atau soalan. Saya hanya memberi telahan saya tentang karakter anda. Selepas itu anda boleh setuju atau tidak setuju dengan telahan saya. Mohon kerjasama anda semua.

 

Puisi yang saya hasilkan ini benar-benar akan membaca karakter anda.

 

 

Kudisini kutatap awan…
Langit biru diangkasa, terbentang…
Dengan pedang yang tetap terhunus tajam…
Pastikan tak ada dendam…

Kubaca lagi, semua suratmu, yang kau tulis untukku.
Akupun mengerti,
rindu dihatimu…

Semakin lama, smakin terasa, jarak antara kita.
kian jauh pergi,
Kian jauh, hilang.

Mungkinkah…
Kita kan slalu bersama?
walau terbentang jarak antara kita?

Biarkan…
Kupeluk erat bayangmu.
Tuk melepaskan semua kerinduanku.

Darimu…
Kutemukan hidupku…
Bagiku..
Kaulah cinta sejati…

Demi… Dikau!
Yang ku,
sayang…

demi…
Kasih…
Yang kudamba… Selalu.

Demi kau dan si buah hati..
Terpaksa.
Aku harus..
Begini…

 

Baca perbualan