Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

fasal saya ada 10... =p

 

saya telah dipetik oleh la_ways. =p

1.saya tak pernah dipetik oleh sesiapa untuk menulis tentang apa2. ni kali pertama. so, thanks to la_ways!

2.saya sangat suka psych since year 3, tapi dalam masa yang sama ada masaalah psychology.. hahaha, i mean fobia... <examophobia> . walaupun saya sangat suka psych tapi saya tinggalkan jurusan psikologi untuk ke jurusan politik... pelik2..

3.saya tak suka makan makanan yang terlalu manis, tapi saya suka beli barang2 yang manis.

4.saya cuma berani bawa moto honda70 peninggalan arwah atok saya. moto lain saya takut nak bawa. hahaha.

5.saya ada 1 je anak patung, namanya kiki. warnanya pink. kiki adalah sejenis anak patung yang ala2 bantal. harap maklum. =p

6.saya allergic pada sebarang pewangi semburan... perfume, deodorant, pewangi rumah hatta sampai ke ubat nyamuk,etc ...

7.saya suka buat ujian personaliti.. tapi tiap2 kali buat, saya akan dapat yang ditengah2. contoh kalau nak uji samaada saya ni introvert ataupun extrovert, saya akan dapat 2 2... dalam kata lain, saya seorang yang introvert tetapi juga extrovert. macam mana tu?

8.saya sangat suka kapasitor.net! tengs to all the team members yang bekerja keras memastikan kapasitor sentiasa best n rocks! paling penting, janji saya leh layan kapasitor bila2 masa je< tu pun kalau saya free la> heheh...

9.saya tak pandai memasak tapi saya pernah buka gerai spaghetti di cafe... dan saya masak sendiri. pada masa tu, spaghettilah satu2nya masakan yang saya tahu masak. hahah.

10.saya baru je nak belajar memasak. hahaha.

p/s:

"saya tak tahu nak petik siapa lagi dah. jadi silakan memetik diri anda sendiri selepas membaca petikan 10 fakta tentang saya sebagai kesinambungan seterusnya.. itupun kalau tak tulis lagilah.. heheh...."

Baca perbualan