Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

10 Things U Should Know Bout Me..

 

10 Things U Should Know About Me.

Bile saya baca sume post yg dihantar mengenai diri masing - masing, saya mencari sesuatu. Oh, sedihnya. Takde orang tagged saya ke? Tp saya xkire, saya nk gak anta post ni. Hehehe..


1. Asal nama aszni ialah daripada gabungan nama saya sendiri iaitu ASmaul husNI. Z adalah tambahan, tiada kaitan dengan yang hidup mahupun yg telah tiada.

2. I love purple! Most of my stuff is in purple. Tak kire ape saje yg menarik di mata saya yang berwarna ungu, saya akan membelinya. Tp saya bukan peminat band Ungu ye, terima kasih. =)

3. I am....Sasha Fierce, eh! Silap plak.. Tapi saya memang garang. Everyone who is around me knows this fact very well. Sekarang tengah belajar untuk mengurangkan tahap kegarangan saya. Ade sesape nk ajar tak? Huhuhu..

4. Saya juga spt Encek Caha, xske org yg lembab. Bukan lambat, tp lembab oke? Dan juga org yg suke meleceh. I hate waiting. Tambah2 ble nk gi somewhere ke, dh la nk saing dgn kite, jnji pukul 9 pg, tp bgun pukul 9.30 pg. WTH???!!! Tinggal kang kecik ati plak. Bakor darah betul! (stail org muo)

5. Saya seorang yg kidal. Walaupun begitu, saya tidak pandai melukis. People used to say yg kidal ni slalunye kreatif and pandai melukis. But believe me, I can't do either.

6. Saya takut kpd serangga. Ditambah lg dgn serangga yg boleh terbang. Cth spt lipas, belalang, cengkerik, mentadak - mentadu. Saya ada sejarah hitam dengan para serangga. Huhuhu... Ouh, lg satu, katak. Saya geli dgnnya.

7. Saya suke bace novel dan komik. Majalah, kadang - kadang je. Sebab malas nk beli bulan2. Antara faveret saya ialah Koleksi Novel Grafik oleh Kaoru dan Ben keluaran Gempakstarz. Kalau nampak ada yg baru je, xpikir panjang terus capai dan bayar je. Hehehe..

8. Saya suke dgn aktiviti lasak. Antara yg pernah try kayak, berakit, flying fox, abseiling, repelling, paintball. Tp sekarang dh lme xberlasak.

9. Saya sukekan air. Apa sje aktiviti yg berkaitan dengan air saya suka. I'm dying to try on snorkeling and scuba diving. Bestnye klu dpt.. Sekarang tgh berangan - angan nk pegi Tioman. Dengar cte housemate g sne buatkn saya teruja nk pergi gak. Sape nak belanje sile e mail saya ye.

10. I can't swim. Ye, itu adalah kenyataan. Walaupun saya merupakan anak kepada seorang pesara tentera laut, tp abah saya lupe kot nk ajar anak dara die yg ni berenang. Hehehe.. Slalu g pantai, g air terjun ke, ape ke, mmg saya xpandai berenang. Klaka kn?

Sekian inilah serba sedikit ttg diri saya. Disebabkn saya rse dh rmi yg kne tagged, saya pon xtau nk tagged sape. Xpelah kot? Hehehe..

Baca perbualan