Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

WORKSHOP - Bina "Passive Income" Melalui E-Book dan Teknik Pemasaran Affiliate

 

Salam guys, im promoting my brother's 1 time event punya workshop (dia buat untuk kawan-kawan je asalnya sebab dia yang nak belajar). Anyone whos interested can contact him by the number at the bottom.

Its a 1 day-RM100-held at hotel-makan buffet-workshop!

---

Ini adalah siri lanjutan workshop asas kewangan saya di mana topik mencari DUIT TAMBAHAN secara PASIF merupakan satu subjek yang menarik untuk dibincang dengan mendalam. Income Pasif bermaksud kita cuma kerja sekali dua atau setahun dua, tapi income dapat berterusan, walaupun sudah berehat sepenuh masa!

Workshop ini bertujuan untuk memberi kesedaran tentang peluang menjana duit melalui internet, tanpa memerlukan tenaga kerja yang banyak dan untuk berkongsi idea & tips tips pemasaran internet yang berkesan. 100% pure educational purpose.

Biasanya, sebagai seorang penulis, publish buku melalui company lain, cuma dapat royalty 7%-10% maksimum. Nak untung besar sikit, kena-lah terbit & market buku sendiri, tapi perlukan modal yang besar dan skill marketing pulak!!

Dengan penggunaan e-book, anda boleh terbitkan buku sendiri secara elektronik (internet) dan pasarkan melalui referral system dipanggil Affiliate Program. Program ini akan membantu anda, membina downlines yang ingin promosikan e-book anda melalui sistem profit-sharing (komisyen). SANGAT MENARIK!!

Jutawan Internet spt Irfan Khairi telah menggunakan cara yang sama, bagi memasarkan e-book 'Mentor Jutawan' beliau dan berjaya menjual 1,000 ebook dalam minggu yang pertama, hasil program affiliate beliau. Sebuah ebook beliau dijual pada harga RM40, 1000 naskah = RM40,000 hasil jualan dalam minggu pertama sahaja! Bayangkan jika anda juga mempunyai pengetahuan seperti beliau dan anak didiknya.

Speaker jemputan saya, Sdr Mohd Suhaimy (Shuth) juga merupakan salah seorang ebook publisher yang berjaya melalui ebook "Mas Kahwin" dan "Rahsia Kambing". Ebook 'Rahsia Kambing' beliau telah menghasilkan PROFIT BULANAN lebih RM2,500 setiap bulan tanpa perlu bekerja 8-12 jam sehari.

----------------------------------------------
BUTIRAN WORKSHOP

SPEAKER : Sdr Mohd Suhaimy (Shuth), ebook publisher of Mas Kahwin, Rahsia Kambing & Best-Seller writer "Rahsia Blogger" terbitan Azizi Ali Publishing.

Tempat : Quality Hotel, Jln Raja Laut, KL (Sebelah Medan MARA / Pertama Complex)
Tarikh : 18 JAN 2009 (AHAD)
Masa : 10.00 pagi pendaftaran. Kelas bermula jam 10.30 pagi hingga 4.30 petang.
Kapasiti : Terbuka untuk 30 peserta sahaja
Yuran : RM100 untuk seorang atau RM180 untuk 2 orang, termasuk makan tengahari BUFFET disediakan oleh hotel (Harga biasa RM300 - RM500 seorang)

Isi Kandungan Workshop :
- Bagaimana Menghasilkan Ebook yang Laris
- Bagaimana Menghasilkan Website Yang Menjual
- Tips memilih Webhosting & Domain Name
- Bagaimana Menerima Bayaran di Internet
- Bagaimana Mempromosikan Website
- Bagaimana Memujuk Bakal Pembeli Secara Online.
- dan banyak lagi...

-----------------------------
PROFAIL SPEAKER


Sdr Shuth
Sdr Mohd Suhaimy (Shuth) merupakan seorang USAHAWAN INTERNET (FULL-TIME) dengan pengalaman lebih 5 tahun di dalam dunia pemasaran internet. Beliau sudah memiliki lebih 10 buah perniagaan di internet / website serta merupakan Founder WANGCYBER.COM, sebuah Komuniti Usahawan Internet Malaysia yang membantu orang ramai menjadi INTERNET MILLIONAIRES.

Beliau juga merupakan penulis ebook berjudul MAS KAHWIN, RAHSIA KAMBING dan BEST SELLER WRITER untuk buku berjudul RAHSIA BLOGGER terbitan Azizi Ali True Wealth Sdn Bhd.

-----------------------------------------

UNTUK REGISTER, sila SMS ke 012-2011-555, TAIP nama penuh peserta dan alamat email. Cara BAYARAN akan diberitahu melalui SMS nanti.

FIRST COME, FIRST SERVE! TEMPAT TERHAD. TINGGAL LAGI 7 TEMPAT SAHAJA!

------------------------------------------

"BERKHIDMAT UNTUK MASYARAKAT"


AZHA SYAZRI HJ AZIZAN (H/P: 012-2011-555)

Manager - Insurance, Takaful & Investment (AFPM)
SimpanDuit Consulting (1807270-K)
A corporate agency with MAA Assurance, MAA Takaful & MAAKL Mutual Fund
For reliable & trusted advice, visit us at http://www.simpanduit.com

Baca perbualan