Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

Pixture :: Persembahan Ulang Tahun ke-4 Kapasitor

 

 

 

Salam semua. ni nak kongsi beberapa keping gamba ketika persembahan sempena ulang tahun ke-4 kapasitor..... enjoys

ni abg jow tgh memotong kek ulang tahun ke 4 kapasitor. kelihatan beliau sedikit cover kemachoannya. maklumlah pertama kali dihujani flash bertalu talu.

Memperkenalkan abg jow, founder dan chief arkitek www.kapasitor.net... Beliau kelihatan gementar sehingga lutut beliau bergegar dgn sesaran kira kira 1.23cm.... sebbaik shutter cukup tinggi bagi memfreezekan getarannya.

Kelihatan cik _theRain_ sungguh syahdu dan puitis dalam penyampaian beliau

Anak buah Abg Upenyu pula terpaksa mempuisi tanpa alunan music disebabkan masalah teknikal. Tetapi sungguh hebat, walupun tanpa alunan lagu tetap berjaya membacakan puisi tersebut.

Abg Epri sampai keKlimaks puisinya lalu mengetuk maikeropon (mic).... sampai tercabut tapi beliau pantas membetulkannya.... kelihatan beliau juga sungguh kacak sehingga cewek cewek disini ternganga melihat beliau... terutama 3 awek yg dok barisan paling depan.... siapa ya??

 

 

AyuSherly menyanyi sambil diiringi oleh Aboo dr Kopi Hitam Madu (black Coffe Honey)..... lagu sedap dan skill Aboo juga sangat mantap...

 

Kepada persembahan yg lain.... bukan tamau aplod gambo anda... tunggu yer..... masa kian menghimpit nih.... kekekekekeke....

Mahap la condisi gamba yg tak menarik ke apa, saya ni budak baru belajau.... peace!! Ada masa lawatilah http://www.flickr.net/photos/akuss15

Tenkiuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Baca perbualan