Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

Pixture :: Persembahan Ulang Tahun ke-4 Kapasitor Siri 2

 

Salam semua. Kali ni saya berkesempatan utk mengedit semua gambar persembahan semua peserta. Ini serba sedikit lagi gambar semasa persembahan tempoh hari.... selamat menuntun.

 

Ini dia banner kapasitor yg kelihatan dibuat oleh murid murid tadika kelas bunga matahari. Opss... bergurau saja... kelihatan sgt kewl dan kiut.....

 

Bagus saranan beliau untuk berhenti merokok. Tahukah anda yg anda merokok juga membantu membunuh org yg tidak merokok?? kasihanilah manusia seperti saya yg terseksa bila ada org menghisap rokok di tgh kesibukan nak beratur tunggu giliran... tgh berak pon bau asap rokok....

 

Alya dan Syud kalau tak salah aku menyampaikan puisi tentang gaza..... Syud plak ade menyanyi sket..... bleh tahan la... pasal kalau tak sedap sure balek tuh hujan lebat......

 

Nih plak gadis gua.com.my yg terbibe naik membacakan puisi dari hendpon beliau... err... maksud saya die membaca dr hendpon je.... sbb dia kata kalo dpt ilham terus type lam hendpon.... maybe sebab tuh puisi die pendek mcm SMS..... atau berSMS ngan boipren dlm bentuk madah puisi.....

 

Encik GreyOrked yang begitu feeling menyanyikan lagu M Nasir... apokalippsssss... apokalippsssssssss lalalallallaaaa................ wau M Nasir pon duduk terpana ni...

 

Satu persembahan yang unik dr The Bag Pipers...... dulu derang nih skolah kat Victoria Instituition.... tuh pasal la terer bertiup dan bergendang......

 

Ini kumpulan serunai yg diketuai oleh saudara SerunaiFaqir.... maaflah saya terlupa nama group SerunaiFaqir.. tp memang persembahan yg sgt unik dan betul betul bersejarah dan penuh tradisional.... eh betul ke ayat aku ni??

 

Kelihatan hampir semua ahli kapasitor yg hadir mengambil gambar kenang-kenangan..... aku ja takde lam gambar ini.... hoohohoho... beginilah nasib si fotografer....

 

Kelihatan johari (bukan nama sebenar) sedang coba menyamar sebagai seekor kupu kupu... juga kelihatan caha (juga bukan nama sebenar) sedang melalui proses keempat dlm kitaran hidop kupu kupu, iaitu dr peringkat kepompom ke peringkat matang. sayap sdg berusaha dikembangkan.

 

Last Sekali pastilah bergamba di banner yg riang ria itu..... jojo ko nampak apa kat siling tuh??? WowoOWoWOWOowwoo..

 

Thanks semua. Kalau ada salah dan silap mintak ampun ye...... sebarang kritikan amatlah dialu-alukan.....

Baca perbualan