Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

Anda perlu menukarkan Handphone anda bila...

 

handphone


Semua orang ada handphone. Saya ada, anda pun ada. Ada tu sampai tiga atau empat handphone sekali gus. Satu untuk kawan, satu untuk isteri dan satu girlfriend…oopppss.

 

Tapi bilakah masa yang sesuai untuk menukar handphone yang baru. Jom kita kongsi tanda-tanda yang anda perlu tukankan handphone anda bila….

 

1.           Anda tertinggal handphone di tandas awam sebuah pusat beli belah yang terkenal dengan aktiviti mencuri, ragut dan sebagainya. Seminggu selepas itu, bila anda kembali ke tandas awam itu, handphone anda masih lagi ada situ tidak terusik langsung.

2.           Tiap kali anak saudara anda yang masih di tadika melihat handphone anda, dia pasti mengeleng kepala dan sesekali menghulurkan anda wang sepuluh ringgit.

3.           Rakan anda yang dalam kecemasan  meminta meminjamkan handphone anda tetapi memulangkanya semula kepada anda sebaik saja melihat handphone dan dia lari ke publicphone diiseberang jalan yang sesak.

4.            Anda tiba-tiba terbaling handphone  kepada seekor anjing yang nenyalakan anda dan anjing itu cedera parah.

5.           Ketika handphone rakan anda berbunyi dengan pelbagi irama lagu terkini, handphone anda masih lagu berbunyi selamat hari raya format monofonik. tititit, tutut,tetettet,totututtitito

6.           Anda masih lagi menggunakan kamera yang menggunakan filem ketika mengambil gambar dalam satu parti sedangkan rakan-rakan anda klipklap dengan handphone masing-masing.

7.           Screen handphone anda ada gambar kek harijadi dalam hitam putih.

8.           Beg anda yang mengandungi handphone anda diragut. Seminggu lepas tu  anda menerima kembali secara pos dan disertakan nota berbunyi "kesian". Pada helai kertas nota tu terdapat beberapa tompok air mata yang dah kering..



Sesapa nak tambah lagi point tu silakan

 

 

Baca perbualan