Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

sUkEr AwAk!!!

 

yang...
tau x yg org dah jatuh ati sgt dh ngan awk... tetiap kali org fikirkan awk, org akan jatuh hati... tetiap masa org fikirkan awk, org jatuh hati lagi. dalam sehari, tatau la berapa kali org jatuh hati ngan awk... awk tau x yg prasaan org nih, suci sgt kt awk... awk suka ke x suka ke, org ttp suka jugak. tepok sebelah tgn ke, tepok dinding ke, org suka jugak.

yang...
org tau awk dh de gepren. n org knl gepren awk tu. tp yang, org xleh tahan prasaan n hati org neh. org x mampu nk tolak prasaan ni. awk x suka kan org syg awak? tp yang, org xleh nk tahan hati org neh. org dh cuba matikan awk dlm jiwa org... org dh cuba ttp mata ati org pd awk... tp jiwa org x boleh. jiwa org memberontak. jiwa org menghentak. tak boleh yang. x boleh... awk kena idup dalam hati org neh..

yang...                                                                                                                                                            awk penah kt awk pon suke org. awk penah kt yg makin lama awk makin syg org. kalau boleh yang, org nak buat awk syg org. tp org tak sanggup. org tak sanggup nak pisahkan awk ngan gepren awk... dia gadis yg baik yang. org neh jahat. org x sanggup rosakkan kebahagiaan die lepas awk dh menyinari idup dia yg penah gelap tuh. tp yang, kalau org x sanggup kecewakan dia, maknanya org akan kecewakan diri org sendiri...

yang...
untuk sementara ni, iduplah dalam ati org neh. org x mintak awk balas prasaan org neh. org juz nk awk subur dlm benak org jek. sbb mengenang awk, org rasa bahagia sgt. dgn mengingati n menyayangi awk, org rs idup org bermakna. org rs idup org mcm nikmat sgt.

yang...

thanks utk semo kenangan manis yg awk hadiahkan utk org sebelum ni. n untuk kebehagiaan yang awk akan bagi lepas ni...

yang... orang sayang awak sangat2...

Baca perbualan