Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

  • jojo
  • 15 years ago
  • 1,796

 

Akhirnya, 10 tahun Reunion Dinner bagi pelajar-pelajar Victoria Institution SPM 99 @ Ninetyniners selamat diadakan. Berjuta ucapan terima kasih kepada AJK yang selama 2 tahun merancang dinner seperti ini.

Macam-macam ragam bila jumpa balik. Kalo dulu kurus keremping sekarang dah gemuk. Kalo dulu single skang dah ada anak. Kalo dulu muka jambu skang dah berjambang.

http://lh6.ggpht.com/_pT5RDksf3L8/Sf_pAruMqHI/AAAAAAAAEO4/4NQXSrpYTxE/s288/IMG_6065.jpg

Gambar 1: Kelas terakhir sebelum aku keluar dari VI

Seronok dapat jumpa balik diorang ni selepas hampir 12 tahun (aku kluar dari VI masa tingkatan 4). So, bagi aku ini adalah peluang terbaik untuk jumpa balik geng-geng lama yang dah hampir tak tau apa cerita.

Penghargaan juga aku ucapkan kepada AJK yang berhempas pulas tanpa jemu dalam menjayakan dinner ini. Pada malam itu, aku telah dipilih sebagai salah seorang daripada 4 orang pemenang anugerah “Ninetyniners of the Year Award”. Terperanjat aku bila Sharel @ Mickey call bagitau pasal anugerah ni. Terharu aku. Thanks Sharel.

http://lh6.ggpht.com/_pT5RDksf3L8/Sf_pKUaFUoI/AAAAAAAAEPQ/lc6salDL4Ag/s800/IMG_6078.jpg

Gambar 2: 90 daripada 177 orang batch VI 99

 

Overall, memang best.  Makan lauk sedap. Cuaca baik, Video yang Tepeng buat memang best gile. Back drop tip top! Live band gempak dan yang paling best sekali adalah t-shirt yang cantik! (Aku pegi keje keesokan harinya dengan pakai tshirt tu, hohoho...)

http://lh5.ggpht.com/_pT5RDksf3L8/SffALqOTCCI/AAAAAAAAEH4/saNtS3wpUUQ/s800/t-shirt-reunion.jpg

Gambar 3: T-shirt ni sumpah smart gile! Nice work weh!

http://lh6.ggpht.com/_pT5RDksf3L8/Sf_px1zD79I/AAAAAAAAEQ4/11EheH-637c/s400/IMG_6127.jpg

Gambar 4: AJK yang kacak-kacak dan mantap bukan kepalang.

Semoga ketemu lagi untuk 5-10 tahun akan datang.

VI Clap! 3! 4!

p/s: aku dapat tau bahawa pada hari yang sama, batch yang sama tapi dari sekolah TKC juga buat reunion dinner mereka di The Nomad, Bangsar.

Baca perbualan