Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

answer dis question plez?

 

how long relationship akan bertahan if juz one side yg memberi n another side jz menerima? bagaimana yg menerima,memberi peluang based on sympathy jer? btolkah tiada future on dis relationship? or in the future akan make more hurt and suffer only to each other? atau ia tetap memberi sinar kebahgiaan pd dis couple? camnr lak if couple nih heppy idup bersama tetapi mendapat tentangan dr parents, or wujud anasir2 luar which mean hasad dengki etc. la adakah kiter ptt keep dis relationship based on love semata2 n great instinct together atau pasrah di atas segala yg berlaku and take as 'tak der jodoh'? penambahan soklan, cmnr if terlibat dgn org punyer..dats mean laki org atau bini org laa.. sure rmi yg akan ckp tepuk dada tya selera..if da nk sgt so kena terima sgala possibility yg akan terjadi kn? adakah slalu sgt kecewa smpi bleh merubah perilaku n ati sesorg terhadap cinta? eg en caha kiter n en apun.(contoh jer nih jgn mrh caha n apun) .dr sorg yg percaya pd cinta tp berubah ketidakpercayaan pd cinta?

Baca perbualan