Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

Black Coffee Honey Gempak!

  • jojo
  • 15 years ago
  • 1,947

 

Rock Hysteria adalah acara mingguan di Urbanattic KL. Setelah dijemput secara rawak di Facebook melalui ayusherly, maka aku dengan perkakasan yang kurang dan pakaian yg tidak sesuai (berseluar pendek, berbaju tido dan berselipar ibu) telah menggagahkan diri ke sana dengan menumpang kawan yang bernama Fazmin.

http://photos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs124.snc1/5360_102757633354_786053354_2241551_2123956_n.jpg

Malam semalam, persembahan dimulakan oleh PHLOX dan diakhirkan oleh Black Coffee Honey. Yang menarik tentang persembahan semalam adalah aku dapat menyaksikan ayusherly beraksi lagi. Ya, kali terakhir adalah ketika majlis Ulang Tahun Kapasitor ke-4 yang lalu (versi akustik boleh ditonton di sini)

http://photos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs124.snc1/5360_102757628354_786053354_2241550_8293223_n.jpg

Gambar selanjutnya boleh didapati di Facebook, terima kasih kepada Nazar Ibrahim

Versi selambe:
1. PHLOX punye singer lawa gile. Suara pon boley tahan.. hiks
2. Show PHLOX agak kureng sket. Aku rasa sebab rentak muzik diorang slow dan kurang energetic. Tapi, aku rasa drummer diorang bagus.
3. Aku rasa keyboardist PHLOX tak sesuai menyanyi sbb agak kontra pitch dia dgn penyanyi diorang yang comel itu.
4. Sessi pertama BCH mantap kecuali penyanyi (1st time perform depan ramai-ramai la katekan)
5. Muzik BCH mantap beb! Energetic! Kalo bukan kerana faktor umur, kemungkinan besar aku dah terhangguk-hangguk dan terlompat-lompat kat depan stage tu dah.
6. Ayu mula naik syeh masa sessi ke-2. Baru la nampak dia gerak-gerak menari.
7. 7 lagu je ke BCH? Mana lagu yang korang perform masa event Kapasitor itu hari? Woo.. woo.. 

Baca perbualan