Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

kasihan juga untuk MALAYSIA

 

aku dengan semangat,,, tya kawan2 aku..bola lawan pkol bape..tv bape..pastuh kene carik streaming tv..nak kene sabor ngan buffer...kejap2 tgok tv2..tggu berita tamil tuh abes.. bersemangat baca paper tiap2 ari pasal piala asia.. tapi...............+**"#$%&'()
....kronologi bola..jurulatih tukar gantipermainan panas badan x menang2kalah dengan pasukan bawahan dekat australiadicop player pondanFAM vs KekKwaMU xleh dtg ranking makin turun dan turun

wat pe buat sume benda nih? nak gak main piala asia.jgan kata aku x patriotik.ini kes realiti. bukan fantasi FAM...yang xpenah2 jadi.

wah... sangat senget kepala otak aku.. time nih..before game..Abdullah Hj. Awang kata..persetankan ranking.. kita mampu melakukan yg terbaik..
waktu game..game baru start..nampak seimbang.. tp act..dah nampak sgat defend tu lack..[ketinggian n cara china serang]..bila gol 1.. aku sabor...gol 2..sabor..gol 3.. `ades...gol 4.. `sudah cukup... malaysia gol 1..best nih.. at least x pyah kene blasah.. ingt kan malaysia gol agi..rupanya..minit 90..china gol ke-5..
5-1..jaringan paling besar takat nih.. 5-1..tuan rumah pertama kalah..5-1.. agaknye.. apa rasa peminat.. peminat ke yg salah? dorang pakai duit beli tiket.. dapat 5 gol..sian ah..mesti ah FOBIA. aku nih..semangat tgok streaming Tv although sekat2..ala2 dgar laporan radio [dgar bunyi] sambil tgok gambar yg ditukar selang 4 saat..tetap tgok 90 minit.

gol pertama.. Abdullah Hj.Awang tuh..cmp nak xnak je kata gol.siap kata off-side. semangat die.dari before start game..mcm2 ayat kuar tok bagi +ve thinking tok team nih.. ades... bangkit malaysia.. berikan aku kepercayaan ..berikan rakyat kepercayaan...lagi 2 game.. xmampu menang..jangan kalah terok.. itu je...
ape yg perlu kite buat? do`a....harap dan keajaiban..

nota kaki: kalu betul xada peminat bola.cuba kita tengok rating TV2..aku yakin,tinggi. bukan xada just malas nak tgok selagi x memberi impak yg cukup berbaloi



lif ni pon x cukup nombor untuk tunjuk berapa malaysia kene belasah malam ni,

Baca perbualan