Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

Anda Jawab : Memanaskan Kapasitor

 

Assalamualaikum.

Nama saya Apun dikenali juga kod nama zinggof. Saya tak tahu kalau anda berperasaan sama seperti saya. Sebelum itu selamat ulangtahun ke-5 kapasitor.

Lima tahun banyak datang dan pergi, malah, menyedihkan ramai pergi daripada datang. Juga ramai yang lagi suka menjenguk dari mengimarahkan jemaah kapasitor.  Maka inilah masalahnya. Kekurangan ahli aktif di kapasitor bererti kurang rate, komen, komentar, idea dan paling sedih kurang karya.

Jadi bagaimanakah untuk menghangatkan kembali kapasitor? Seperti dua tahun lepas? Marilah berkongsi idea?

Mungkin anda mahu buatkan button kapasitor yang cun melecun agar kami boleh gantung di blog masing-masing? Kononya I love kapasitor mungkin?

Mungkin anda juga mahu jual pin-button berlambang kapasitor.net dan pinkan di beg anda? Atau anda boleh buat car sticker " Addict with Kapasitor?"   

Mungkin anda mahu buat entry tentang kapasitor di blog anda? Mungkin anda kenal mana-mana editor majalah yang berminat mengeluarkan sehelai dua tentang web hasil anak tempatan ini?

Mungkin anda mampu untuk bentangkan banner di PLUS? HAHA.

Apa saja, idea anda, kami hargai, untuk kehangatan penduduk kapasitor.

fuhhhhhhh
apunpital

Baca perbualan