Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

Foto-Foto di KCF & Sports Prima

  • mosh
  • 14 years ago
  • 1,554

 

Kru Futsal Asia Magazine telah berada di Kick Central Futsal JB pada 6/2/2010 untuk membuat liputan Kejohanan Futsal Tertutup Anjuran Jabatan Kebajikan Masyarakat Daerah Johor dan keesokkannya pula di SPORTS PRIMA Pandan JB untuk membuat liputan Kejohanan Futsal Equal pada 7/2/2010. Berikut adalah sebahagian daripada beratus foto yang diambil pada kedua-dua hari tersebut.

di Kick Central Futsal 6/2/2010


Pembeli yang berpuas hati

FA2
Sepanduk Penganjur

FA3
OKU tapi semangat tinggi

FA4
Sepak Mula

FA5
Salah seorang peserta OKU
****

Di Sports Prima 7/2/2010

FA6
Kru Promosi FA Girls

FA8
Team Tajaan FA : OJFT

FA9
Fresh from printers..FA mags..kelihatan Cik Kucing Kertas (photographer jemputan huhu mengelap kamera 4000 die)

FA10
FA11
Sambil tunggu next game..bacalah Futsal Asia Mag!

FA12
Final game

FA13
Di serbu peminat (tak ah..hehe)

Untuk liputan penuh, tunggulah Futsal Asia Magazine Issue No. 2 ;)

Pihak Pengurusan Futsal Asia Magazine ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada peminat sukan futsal yang membeli majalah kami pada kedua hari tersebut.

Batch pertama tempahan online telah dihantar pada hari ini 9/2/2010. Bagi mereka yang ingin membuat tempahan majalah ini sila ke laman web kami www.futsalasia.net dan click tab ORDER.

Kru Futsal Asia Magazine akan berada di Sports Planet Menglembu, Ipoh, Perak untuk liputan EQUINOX FUTSAL 4FUN 2010 pada 13/2/2010. Kalau anda berdekatan jom ramai-ramai meriahkan lagi acara tersebut dan berjumpalah kami di kaunter FUTSAL ASIA!!

Baca perbualan