Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

Bebel: Penakut dan cerita yang menakutkan

 

Bayangkan sang penulis dengan bercerita dengan kawan serumah. Secara virtual.

Sangat tak paham oke? Ape bende beli cite hantu lepas tu tengok sambil tutup muka dengan bantal? Memang nampak bantal je la jadinye.

Runut bunyi cite tu je yang lebih sudu daripada kuah. Citer tu tade la takot yang buat ko ketar lutut ataupun aku tak bole tido tutup pintu selama tige hari macam Shutter tu. Takut tu memang la takot tapi lebih kepada sedih la.

Risau betol aku tadi. Dah la due kali jugak la die jerit bebetul tepat kat cuping telinge aku. Pelik juga aku. Rasenye die tutup muke dengan bantal. Sangat keliru oke? Kekacauan jiwa sikit rasenye di situ.

Aku letak mug aku jauh-jauh sebelum die sepak Nescafe aku satu bilik. Aku ni memang sah-sah la tak kuase nak buat lagi segelas kan?

Oh. Aku sangat keliru sebentar tadi. Perasaan aku berbelah-bagi. Kirenye, burn gitu je la duit beli VCD cite seram. Tapi takpela, die hepi aku seronok tengok cite seram kot?

Oke, belasah je la ape-ape. Asalkan kamu bahagia.

Baca perbualan