Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

bila terlalu excited.....,

 

nak post semalam, tapi tak sempat. ni story semalam tau.

waa.. kenapekah agak excited hari ni eh?

result SPM kuar! saya pulak yang lebih2 kan.. tahniah tahniah tahniah dan byk lagi utk kakak2 yang dpt result very2 cemelang tadi.. yang tu dpt 7A, 8A, 9A.. dan 11A+! alhamdulillah..

bkn nak share story pasal result SPM kt sini! SPM taon depan laa..

story nya, time nak balek sekolah tadi.. nak masuk kelas, nak kemas beg.. jalan dah la melompat-lompat.. tetibe je rase cam nak jadi superman.. ye la, dah lama tak terbang, dulu salu gak tolong2 org.. skrg ni busy sikit.. ah! kantoi yang saya adalah superman itu..! syhh.. diam2 je tau!

entah macam mane badan jadi tak seimbang, agaknya pusat berubah tempat, p mkn angin tmpt lain jp.. hehehh.. sikit punya keding pon bole jatoh gak.. ala, angin kuat sgt, mane tak jatuh [ari ni kan windy je, cover! cover!].. nasib baik tak guling2 je kt situ.. sikit je lagi nak b'guling, cuma malas, takut kotor baju je..

dah la ramai org kt depan kelas tadi.. jatuh betul2 depan pintu.. pastu time jatuh tu pulak, punya la jerit sekuat hati, aaaaaa.. mane org tak pandang.. tapi yang peliknya, sikit pon tak timbul perasaan malu tu.. uishh, kalau dulu, cg suruh ckp kt depan pon dah m'gigil dah..

dah bangun tu, tak perasan la org tengok ke tak, huhuhh.. tapi muka macam tade pape pon, steady je.. nak cover la konon.. hahahh.. tp time tu, bodo tak bodo semua kuar.. lepas tu, bila ingat balik, gelak s'sorang.. macam hape je kan..

kalian penah jadi superman ?

ini pertama kali dlm hidup saya ! sumpah !

Baca perbualan