Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

The Industry Part 13 - Poker Face

  • Rizzy
  • 14 years ago
  • 1,438

 

 

aku rasa terpanggil nak share benda-benda ni..

generasi pembikin dokumentari bernas yang berani selepas generasi 'the Arrivals'

FarhanK n the geng. diorang meneruskan pendedahan new world order, secret society, freemasonry n illuminati yg sedang mengkontrol dunia kini. dari semua segi. Fashion, makanan, hospital, bank, Education dan hiburan. (dajjal)

dokumentari 'the Industry' mendedahkan kebenaran artis2 hollywood yg kbyakannya adalah Luciferian yakni illuminati yg menjual jiwa pada Syaitan. 'sell the soul to the devil' adalah ritual biasa yg dilakukan oleh semua artis yg mahu menjadi 'Industry Artist'. untuk jadi femes. maka semua lagu dan videoklip artis itu akan dihasilkan berunsur dakyah jahat dan ke arah memuja syaitan. secara terang atau tersembunyi. Lady Gaga, Rihanna, Taylor swift,Katy perry antara artis baru yg telah menjual jiwa pada syaitan.

untuk memahami dokumentari ini, anda perlu memahami sepenuhnya 'the Arrivals'. 

terlalu bnyak benda yg sukar utk dihadam mungkin. ;)

 

Baca perbualan