Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

'lebih lagi suka'

  • QaQa
  • 14 years ago
  • 1,225

 

errr..(gagap) last entri saya 11/4/2008,masa muda remaja jadi bila dah kurang remaja sedikit gugup.(oke tade motif) tahniah dan syabas buat kapa yang makin berdiri teguh di bawah payungan en.jojo.Semacam tiba-tiba bagi ucapan disini.

Tapi takpe.teruskan.Dululah masa saya mula-mula masuk kapa rumet saya selalu cakap entah hape-hape la qaqa ni main kapa,bila online je kapa tade lain (masa tu lah).Macam mereka gelak-gelak saja aku baca puisi kan.aish.tape.

Sekarang zaman 2010,zaman serba canggih orang asyik main fb saja.Tapi sejak mr.zack isytiharkan Hari Khamis adalah Hari Kapa.Fb dan kapa saling bergantungan.Boleh share sana-sini,tak khamis pun boleh share,sharing is caring,caring is loving.Macam gitulah mula-mula share-share,lepas dah caring-caring kita jatuh chentalah,bukan begitu?aik.Cari jodoh pun sini boleh (TERBUKTI) .hihihi (oke,selingan).Zaman canggih kapa pun makin canggih makin ramai rakyat,makin banyak production (malu,tade produce ape-ape).

Contohnya,kawan-kawan saya yang dari zaman saya umur 21 (sekarang juga  masih 20an muda lagi) sudah mula jinak. Mula-mula jinak lepas tu terjerat la.aik main ape ni jerat-jerat?hahaha. Dulu mereka gelak-gelak tengok saya main dalam kapa,sekarang mereka gelak-gelak mahu join kapa.Ha..seee?kn aku dah cakap fun di sini.Sebenarnya saya nak ucap selamat datang pada rakan serumah,rakan sekelas dan juga rakan sebilik. Mereka ni dah tahu kapa sejak dari saya awal-awal lagi masuk kapa (fara dan ieqa),tapi belum lagi terbuka hati mahu bermain sama di sini. Cik Ieqa selamat datang,akhirnya kapasitorian..harharhar,tahniah! Ah tak adil la tak sebut nama Cik Farah,selamat datang juga best friend,walaupun dah lambat tapi tapelah sekarang baru wish (secara pukal). Farah lagi best,belum masuk kapa dah dapat jumpa kapasitorian (piknik&paintball). Jadi boleh dikatakan Farah sangat berminat dengan kapa sebab kapasitorian sangat baik hati,melucukan dan comel.
Beberapa rakan seuniversiti saya yang berada di sini,terima kasih kerana menyokong saya, eh? menyokong kapasitor.Calon-calonnya adalah:

najim87
ahmadkamal
shanez
minahjenin

(Faculty of Administrative Science and Policies Studies,UiTM Malacca City Campus)

Ruff (rakan blog)

Akhir kata,selamat berkomuniti dan salam satu malaysia.(One kapa,One Malaysia).
kapasitor adalah jaringan sosial dan platform terbaik menajamkan skill dalam menulis puisi.
notakaki: dan mencari jodoh (barangkali) *sambil jeling nia,jojo,kinkin dan adik.

p/s:saya kira persahabatan di kapa adalah sangat hebat :)

i love kapasitor.

community:gossip?aik.hahaha.

Baca perbualan