Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

bermulanya aku dan kapa~

 

hi...

sy ni bkn kategori suke menulis tp sy lebih prefer berangan dan membaca sesuatu yg indah dan kemudian berangan2 lg...hehehe..(tu je ar keje aku..).sy mengenali kapa ni from miss QAQA yg begitu adddicted kat forum ni.sket2 cite pasal kapa.skit2 jmpe mmbr2 kapa..so sy pon mule heran.kapa ni ganja ke smpi si  QAQA ni ketagih btul ngn kapa..last2 die invite sy join kapa.ternyata,mmg best pon kapa ni..mmg memenuhi citarasa pembacaan sy serta minat.mmg sy n QAQA byk persamaan minat..lebih2 lg tentang ciri2 lelaki pujaan kami...(Qa,tak kantoi pape kan??)ahaha..

 

so far,sy masih tidak mempunyai karya..(kalo ade pon,karya yg dah berkulat mase zaman2 skolah dulu)..jadi,sy hanya menjadi silent reader je kat cni.kadang2..(atau rasenye jarang2 kot..)sy join chatting di room kapa untuk meliar2 mencari jodoh kawan2..ehehehe..

 

diharapkan pasni kalo ade event kapa,dapatla sy join sbb leh bermesra2 ngn ahli2 kapa yg len..(disamping dapat mencari jodoh mengeratkan silaturrahim antara kite sume..).tq to miss QAQA sbb memperkenalkan forum ni kat sy..smoga pasni mane tau sy tergerak hati untuk berkarya semula..

 

to all kapa members,teruskan berkarya.to all men..im single n available!wakakaka..

 

p/s:kenapa sy lebih fokus ke arah jodoh ni?begitu desperadenye sy!!

 

Baca perbualan