Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

rahsia hati ini~

 

saban malam,macam ni la hidup aku.mati!tak penah langsung warna-warna ceria mewarnai hidup ni.hanya si hitam yang setia menemani tidur dan jagaku.fuh,betapa dull nye hidup aku skang.kadang-kadang hepi tapi bila malam keseorangan,kenangan silam datang membunuhku!


kejam kan kenangan ni?

terfikir sejenak,betapa bertuahnya aku.tuhan anugerahkan kebahagiaan di awalnya tapi kemudian kesedihan datang juga.aku sangat bersyukur.sekurang-kurangnya,merasa jugak aku 2 kenikmatan hidup ni..


penah terfikir bahawa

laila dan majnun tu gila,

romeo dan juliet tu bodoh,

mumtaz dan shah jahan tu hanya cereka..


tapi hakikatnya mereka itu benar kan?hidup berpaksikan cinta.betapa indahnya cinta bila ianya kembang mekar.memadu kasih bersulam asmara.didampingi dan mendampingi insan-insan yag dicintai.namun,bila cinta berkubur,jiwa mati dan terkunci.terpenjara dalam rindu dendam yang hakiki.


sesekali aku cakap kat diri sendiri,

cinta abadi untuk yang hakiki,tapi otak aku ni tuli..hati pun dah dikaburi..terus-terusan mengutuk diri.betapa lemahnya jiwa tanpa keimanan yang tinggi..katakan apa saja,aku memang sang pencinta yang setia.kerna sekali cinta...aku tetap cinta!


tak pernah aku terfikir untuk menjadi bodoh seperti ini.masih menyintai walau begitu kejam disakiti.masih merindui dia yang entah hilang tanpa khabar berita.setiap kenangan aku simpan rapi,dan harap ia kembali.agar jiwa yang hampir mati ini segar kembali!

 

kembalilah sayang,tak pernah sekali pon kau kumusuhi!

 

p/s:qaqa...kite gile kan?? :`(

Baca perbualan