Macam Mana Nak Cari Jodoh di Malaysia?

900k ahli di sana sedang mengunggu anda di Baitul Jannah. Mungkin.. jodoh awak ada sana.

Daftar Sekarang!

Perutusan Dari Langit Lapan

 

Salam Kapasitorian...

Buat yang mengenali diri ini saya ucapkan "selamat tahun baru" (walau agak dah xbaru dah). Kepada yang tidak mengenali diri ini, saya ucapkan "selamat berkenalan" jangan segan2 add as friend saya k.

First of all, saya nak minta maaf banyak2 coz telah menyepi diri selama ini. Seperti umum ketahui, saya sudah pun memulakan kerjaya sebagai "pencacai jual roti" di sebuah restoran milik bumiputera sepenuhnya. Dengan gaji ciput ini, saya istiharkan diri saya belum layak lagi tuk bayar cukai pendapatan. Sesiapa yang berdekatan dengan subang airport bolehlah menghubungi saya melalui no baru saya. (Harap maklum handphone saya hilang lagi).

Alhamdulillah, setelah sebulan lebih memerah keringat di tempat paling sejuk di dunia ni. Saya telah pun diberi kepercayaan dari restoran untuk memegang "bukunota" sebagai pengisi masa lapang bila tak ada customer. Jadi, harapan saya untuk kembali bersama kapasitor bersinar semula. (berita gembira buat skandalku). Entah apalah mimpi bos aku tu.

Akhirul kalam, semoga tahun baru ini membawa kapasitor ke satu destinasi yang gemilang.

Baca perbualan